230686

پیروزی جنجالی استقلال مقابل گل‌گهر/ مجیدی به رکورد قلعه‌نویی رسید

دنیای معدن- دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با برتری شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

به گزارش دنیای معدن - تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

گل‌ها: کوین یامگا ( ۴۵+۵ و ۸۹ - پنالتی) برای استقلال و مرتضی تبریزی (۵۴) برای گل‌گهر

کارت زرد: روزبه چشمی، آمانوف، فرهاد مجیدی (سرمربی) و سعید مهری (استقلال)/ علیرضا علیزاده، محمد خانزاده و شایان مصلح (گل‌گهر)

کارت قرمز: فرزاد مجیدی (مربی) فرهاد مجیدی (سرمربی)

استقلال با این پیروزی پانزدهمین برد این فصل خود را به دست آورد و ۵۱ امتیازی شد تا همچنان صدرنشین بدون باخت لیگ برتر باقی بماند. گل گهر هم با این شکست ۳۲ امتیازی در رده پنجم جدول باقی ماند.

نیمه اول مسابقه بسیار جنجالی شد و گل گهر یک پنالتی را هم از دست داد و مجیدی هم با بازیکنان گل‌گهر در کنار زمین درگیری پیدا کرد. فرهاد و فرزاد مجیدی در این بازی اخراج شدند تا جنجال این دیدار بیش از پیش شود.

رکورد شکست ناپذیری در لیگ برتر در اختیار امیر قلعه‌نویی بود که با پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر فرهاد مجیدی به رکورد سرمربی سابق خود رسید. قلعه‌نویی در لیگ دهم با سپاهان از هفته هشتم تا بیست و هشتم مسابقات شکست نخورد تا ۲۱ هفته بدون شکست را در پرونده کاری خود ثبت کند، امروز هم مجیدی با استقلال به ۲۱ هفته شکست ناپذیری رسید تا با رکورد قلعه‌نویی برابر شود.

مهار پنالتی یامگا توسط فروزان و گل اول استقلال به گل گهر توسط یامگا در دقیقه ۴۵+۵

دقیقه ۴۲: پنالتی از دست رفته برای گل گهر توسط سعید صادقی

دقیقه ۴۴: درگیری فرهاد مجیدی با خانزاده مدافع گل‌گهر که منجر به ایجاد تنش و جنجال میان نیمکت دو تیم شد.

گل اول گل‌گهر به استقلال توسط مرتضی تبریزی در دقیقه ۵۴

گل دوم استقلال به گل‌گهر توسط یامگا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۹

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر (۴۶ - سعید مهری)، صالح حردانی (۷۰ - وریا غفوری)، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، یامگا، جعفر سلمانی، عزیز بک آمانوف، ژستد (۷۰ - آرمان رمضانی) و امیر حسین حسین زاده (۷۰ - امیرارسلان مطهری)

زبیر نیک‌نفس به دلیل مسمومیت غذایی، غایب مسابقه استقلال مقابل گل‌گهر خواهد بود.

ترکیب گل گهر:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری (۷۶ - رضا شکاری)، مهدی تیکدری (۶۴ - بهنام برزای)، مرتضی تبریزی (۷۶ - امین قاسمی نژاد)، میلاد ذکی پور (۶۰ - شایان مصلح)، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی، کی‌روش استنلی

 

دیدگاهتان را بنویسید