230646

شاه ماهی بزرگ خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد

دنیای معدن- با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، هافبک خلاق این تیم مشکلی برای تمدید قراردادش ندارد.

به گزارش دنیای معدن، پایان قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس در پایان این فصل، تبدیل به یکی از نگرانی‌های بزرگ هواداران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر شده و آنها دوست ندارند بازیکن کلیدی تیمشان را برای دومین بار در نقل و انتقالات تابستانی از دست بدهند.

چند روز قبل بود که ترابی در دو مصاحبه متفاوت اعلام کرد منتظر پالس‌های مثبت باشگاه است و مدیران باشگاه باید اول برادری‌شان را ثابت کنند تا او پای میز مذاکره با درویش برای تمدید قراردادش بنشیند.

گویا جدا از آنکه ترابی بابت چند فصل قبل از پرسپولیس طلب دارد، چند پیشنهاد خارجی هم دریافت کرده که همین موضوع باعث شده تمدید قرارداد او با پرسپولیس قطعی نباشد منتهی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اعلام کرد که ترابی هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس ندارد.

درویش درباره آخرین وضعیت این بازیکن گفت:" آقای ترابی یک طلبی از دو، سه سال پیش داشته و نا0راحت از این بود که توجهی به آن نشده است. من با او صحبت کردم، او قبلا هم بازیکن باشگاه من بوده و سوای فضای تکنیکی‌ای که دارد بسیار اخلاق‌مدار است و گفت ناراحت گذشته بوده ولی آمادگی این را دارد که برای تمدید مذاکره کند."

حالا باید منتظر ماند و دید که خروجی جلسه ترابی با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش، باب میل هواداران این تیم خواهد بود یا نه.

 

دیدگاهتان را بنویسید