230233

نام مهاجم مدنظر پرسپولیس لو رفت

دنیای معدن- پرسپولیس می خواهد شیرزود تمیروف را جذب کند.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از ایلنا، با گذشت چند روز از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی تیم پرسپولیس تهران در نهایت آماده است تا یک مهاجم جدید را به هوادارانش معرفی کند.

یحیی گل محمدی پس از آسیب دیدگی عیثی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس دچار مشکل شده و حتی در تمام مهلت نقل و انتقالات وضعیت بازیکنان بسیاری را دنبال کرد اما نتیجه‌ای نداشت.

حتی یک مهاجم اروپایی هم برای پیوستن به پرسپولیس ابراز آمادگی کرده بود که با توجه به قوانین جذب بازیکن خارجی او اجازه حضور در لیگ برتر فوتبال را به دست نیاورد. 

از این رو شیرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی تیم پاختاکور امشب وارد تهران می‌شود و با ۲۳ سال سن به عنوان یک گزینه بسیار مناسب در خط حمله یحیی گل محمدی به کار گرفته می‌شود.

شیرزود تمیروف ۲۳ ساله اکنون در عضویت تیم پاختاکور ازبکستان قرار دارد. تمیروف از ژانویه سال گذشته با قراردادی دو ساله به تیم پاختاکور ملحق شده بود. این بازیکن ۱۸۰ سانتی متری در پست وینگر چپ به صورت تخصصی بازی می‌کند اما توانایی بازی به عنوان مهاجم هدف و همچنین وینگر راست را هم دارد. 

در آمار ترانسفرمارکت تمیروف سابقه ۴۹ بازی رسمی در لیگ ازبکستان دیده می‌شود که او طی این زمان ۱۰ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم ارسال کرده است. 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید