230212

یحیی نیمکت نشینان پرسپولیس را به خط کرد؛ 3 تغییر بزرگ برای دیدار با مس!

دنیای معدن- یحیی گل محمدی که از عملکرد چند بازیکن راضی نیست، به احتمال فراوان در دیدار مقابل مس رفسنجان سه تغییر را در ترکیب تیم خود انجام خواهد داد.

 یحیی گل محمدی احتمالا در دیدار مقابل مس رفسنجان تغییراتی را در ترکیب پرسپولیس ایجاد خواهد کرد.

به گزارش «دنیای معدن» به نقل از شفقنا، سرخپوشان پایتخت روز گذشته با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل گل‌گلهر در سیرجان متوقف شدند و دو امتیاز حساس را در کورس قهرمانی لیگ برتر از دست دادند. این نتیجه باعث شد که فاصله پرسپولیس با استقلال صدرنشین به ۵ امتیاز افزایش پیدا کند که این امر باعث نگرانی پرسپولیسی‌ها شده است.

یحیی گل محمدی که از عملکرد چند بازیکن در ترکیب پرسپولیس راضی نیست، به احتمال فراوان در دیدار هفته آینده سرخپوشان مقابل مس رفسنجان سه تغییر را در ترکیب تیم خود انجام خواهد داد.

تغییر نخست و احتمالی سرخپوشان درون دروازه اتفاق خواهد افتاد و حامد لک که روی گل خورده روز گذشته پرسپولیس تا حد زیادی مقصر بود جای خود را به احمد گوهری خواهد داد.

دیگر تغییر پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی خواهد بود و علی شجاعی که در تمرینات پرسپولیس آماده نشان داده، جای سعید آقایی را خواهد گرفت.

اما بزرگترین تغییر پرسپولیس مربوط به خط تهاجمی این تیم خواهد بود، ترابی که دیگر نشانی از آن ستاره آماده سال های قبل را ندارد احتمالا از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج می‌شود تا عبدی و پاکدل زوج خط حمله سرخپوشان مقابل مس رفسنجان را تشکیل دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید