230229

فریبا: آمار استقلال در ۱۵ سال اخیر بی سابقه بوده است/ تیم مجیدی تمام ابزار قهرمانی را دارد

دنیای معدن- پیشکسوت باشگاه استقلال عملکرد این تیم را در سال‌های اخیر بی سابقه دانست و گفت: استقلال بیشترین گل زده را در لیگ برتر دارد، کمترین گل را دریافت کرده است، بیشترین امتیاز را دارد و در صدر جدول جا خوش کرده است و این آمار رضایت بخش است.

به گزارش دنیای معدن - بهتاش فریبا» یکی از پیشکسوت‌های باشگاه استقلالکه روزگاری جوان اول استقلال بود، زمانی به عنوان مربی بر روی نیمکت می‌نشست و سرپرستی استقلال را نیز در کارنامه‌اش دارد در بخشی از گفت‌وگو با ایرنا در رابطه با شرایط استقلال در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت: استقلال در حال حاضر نتایج خوبی را کسب کرده، این تیم بیشترین گل زده را در لیگ برتر دارد، کمترین گل را دریافت کرده است، بیشترین امتیاز را دارد و در صدر جدول جا خوش کرده است، این آمارها مناسب است و چطور من نباید از عملکرد این تیم رضایت داشته باشم. این آمارها در ۱۵سال اخیر از استقلال بی سابقه بوده است.

فریبا در واکنش به برخی از انتقادها از شیوه بازی استقلال گفت: من دوست دارم استقلال ببرد، من الان می‌خواهم فقط و فقط برنده از زمین خارج شویم، در برخی از بازی‌ها اصلا مهم نیست چطور بازی می‌کنید و باید برنده شوید، درست مثل بازی با پرسپولییس که رقیب اصلی استقلال است و اگر این مصاف را با پیروزی پشت سر بگذارید اختلاف خود را با جدی‌ترین رقیب در صدر جدول افزایش می‌دهید  و کلید قهرمانی را می‌زنید و من از الان به فکر پیروزی در دربی هستم.

پیشکسوت استقلال، آبی‌های پایتخت را شانس اول قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتبال ایران دانست و ادامه داد: استقلال همه ابزار این کار را دارد، شخصیت قهرمانی را دارد،مربیان خوبی در استقلال هستند،بازیکنان پر تلاشی در این تیم توپ می‌زنند، مدیران توانمندی در راس کار حضور دارند، من به این قهرمانی خیلی امیدوار هستم.

 

دیدگاهتان را بنویسید