230171

گل‌محمدی: گل پاکدل به هیچ عنوان هَند نبود/ انتظارم از لک بیشتر از این‌هاست

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمترین درصد دریافتی در کل تیم‌های لیگ برتر برای تیمی است که پنج سال پشت‌سر هم قهرمان شده است.

به گزارش دنیای معدن - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌های انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*در مجموع بازی جاندار و خوبی بود و شروع خوبی داشتیم. به گل رسیدیم و موقعیت هم داشتیم به گل‌های دیگر برسیم. در ادامه هم تیم حریف با بازی بلند و مستقیم توانست بازی را به زمین ما بیاورد. حریف از روی یک ضربه ایستگاهی هم به گل رسید. در نیمه دوم هم بازی متعادل بود و موقعیت زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

*این بازی از لحاظ سرعتی، تاکتیکی و فیزیکی خوب بود. گل‌گهر از تیم‌های خوب لیگ است و اگر آن اتفاق نمی‌افتاد و شش امتیاز از این تیم کم نمی‌شد، می‌توانست یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

 

*به خاطر این بازی شجاعانه و خوب به هر دو تیم تبریک می‌گویم. در مجموع مساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این مسابقه بود. گل‌گهر پس از گلی که دریافت کرد می‌خواست با استفاده از توپ‌های بلند خیلی سریع‌تر به دروازه ما برسد. ما هم قد تیم را بلندتر کردیم و با سه تعویض وضعیت پرسپولیس به لحاظ قدرت سرزنی بهتر شد.

 

*در ضد حمله‌ها موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما در کل بازی مقداری تحت تاثیر صحنه گل ما بود. روی گل سالم با ما خیلی بحث کردند و داور تا حدی تحت تأثیر شلوغ‌کاری و جو زیادی که علیه او ایجاد شد، قرار گرفت. از خیلی از صحنه‌ها مثل لحظه‌ای که مهدی ترابی را مقابل چشم ترابیان پشت محوطه جریمه زدند، گذشت. داور خطا‌های زیاد گل‌گهر را نمی‌گرفت و تحت تأثیر قرار گرفته بود. باید صحنه‌ها را دقیق‌تر سوت می‌زد و تحت تأثیر شلوغ‌کاری‌ها قرار نمی‌گرفت.

 

*موقعیت‌های خوبی در حمله داشتیم و تیم حریف خطا‌های زیادی کرد، اما داور به دلیل تحت تأثیر قرار گرفتن تا آخر مسابقه این خطا‌ها را اعلام نکرد. باید صحنه‌ها را دقیق‌تر ببینیم، اما تعداد خطا‌های حریف خیلی بیش از اندازه شده بود و داور هم بازی را از دست داد.

 

*انتظار از حامد با توجه به علمکرد خوبی که در دو سال گذشته داشته زیاد است. خودمان هم انتظار دریافت چنین گلی نداشتیم و باید زودتر توپ را جمع می‌کرد. اما بازی‌های خوبی از وی دیده‌ایم. این نمایش‌های خوب فقط مختص به دروازه‌بان ما نیست.

 

*هنوز کار به جایی نرسیده فیلم‌هایی که برای ما می‌فرستند نگاه می‌کنیم و واقعاً وقت زیادی هم از ما گرفته شده است، اما جذب بازیکن در این مقطع از فصل با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان که بیرون مانده‌اند بی‌کیفیت هستند، خیلی سخت است. فیلم گزینه‌هایی که برای ما می‌فرستند نگاه می‌کنیم، اما هنوز هیچ بازیکن خارجی مدنظرمان نیست. قوانین مشکلی ندارد.

 

*نمی‌خواهم زیاد در مورد مسائل مالی و این چیز‌ها صحبت کنم، اما مشکل ما بحث مالی است. کمترین درصد دریافتی در کل تیم‌های لیگ برتر برای تیمی است که پنج سال پشت‌سر هم قهرمان شده و اکنون هم در رتبه دوم جدول است. فقط ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ایم که کمترین میزان است.

 

*امروز هم قرار بود باشگاه بخش دیگری از قرارداد‌ها را پرداخت کند، اما به حدی این مبلغ کم بود که ما و بچه‌ها راضی نشدیم مبلغ را دریافت کنیم. مشکلات مالی، ضربات جبران‌ناپذیری به پرسپولیس زده و هنوز هم حل نشده است. با وجود این همه فشاری که خودم با استعفای از سرمربیگری پرسپولیس آوردم هنوز هم این مشکلات وجود دارد.

 

*در نقل و انتقالات هم روز‌های طلایی را از دست دادیم و پنجره پرسپولیس بسته بود و این مسائل هم به دلیل مشکلات مالی بود. هنوز هم بازیکنان‌مان درگیر این موارد هستند. باید از طریق پرداخت پاداش انگیزه برای بازیکنان به وجود بیاورند. دوست ندارم درباره مسائل مالی صحبت کنم و فقط می‌خواهم با گفتن این صحبت‌ها مطلب را به شکلی منتقل کنم تا مشکلات بچه‌ها زودتر حل شود. یا فردی تکانی به خودش بدهد و حرکتی کند تا مشکلات پرسپولیس برطرف شود. 

 

*رضا درویش از وقتی به پرسپولیس آمد با انبوهی از مشکلات و بحران‌ها مواجه شد. او هم زحمت می‌کشد، اما کافی نیست. خودم مطلع هستم که درویش از صبح زود تا آخر شب در باشگاه است و کار‌ها را انجام می‌دهد، اما متاسفانه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

 

*به هیچ عنوان هند نبود. خودم و بچه‌های آنالیز ما آن صحنه را دیدیم. حتی اگر توپ به دست پاکدل هم خورده باشد از بالا به دست وی برخورد کرد. اینگونه اصابت کردن توپ به دست هند نیست. دوستان قانون را مطالعه کنند. به حدی جو را برای داور خراب کردند که بازی از دست وی خارج شد. گل سالمی زدیم و به هیچ‌عنوان هند نبود. اما تیم حریف تا اواخر مسابقه این صحبت‌ها را می‌کرد. جو را برای داور سنگین کرده بودند و وی تحت تأثیر آن صحنه قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید