227299

منافی: سپاهان از موقعیت‌هایش استفاده نکرد/ برگزاری بازی در زمین بی‌طرف تنها به سود رقبا بود

دنیای معدن- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سپاهان تیمی است که در تمام خطوط نفرات باکیفیت و خوبی دارد.

به گزارش دنیای معدن، جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: برای هر دو تیم بازی دشواری بود، زیرا هر دو به امتیازات کامل این دیدار نیاز مبرم داشتند تا بتوانند شرایط خودشان را در جدول خیلی بهتر کنند. سپاهان شروع خوبی داشت و چند فرصت مناسب هم به دست آورد، اما آن‌ها از این فرصت‌ها استفاده نکردند، اما پرسپولیس نهایت استفاده را برد و از موقعیت خود روی سانتر زیبای شجاعی استفاده و توسط کامیابی‌نیا به گل پیروزی‌بخش دست یافت.

وی افزود: در این دیدار سپاهان فرصت‌های خوبی به دست آورد، اما خط دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس روز خوبی را پشت سر گذاشتند و به خوبی توانستند از نتیجه محافظت کنند و به ۳ امتیاز مهم برسند؛ ۳ امتیازی که در ادامه مسیر کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد.

*سپاهان در تمام خطوط نفرات باکیفیت و خوبی دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک تیم بزرگ را شکست داد. سپاهان تیمی است که در تمام خطوط نفرات باکیفیت و خوبی دارد. آن‌ها در این فصل با خرید چند بازیکن خوب سعی دارند به اتفاقات خوبی دست یابند. معتقدم برد پرسپولیس بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای این تیم در این بازی سخت رقم بخورد.

وی درباره استفاده گل‌محمدی از بازیکنانی مانند علی شجاعی و علی نعمتی گفت: شجاعی بازیکن باتجربه‌ای است، زیرا قبل از حضور در پرسپولیس در نساجی بوده و کادرفنی پرسپولیس باید زودتر از این‌ها از او در ترکیب استفاده می‌کرد. او یک بازیکن چپ پای باکیفیت است و هر زمان که در ترکیب قرار گرفته با جان و دل برای تیم بازی کرده است. او توانست از فرصتی که به او می‌رسد استفاده کرده و خودش را به کادرفنی اثبات و همچنین پاسخ اعتماد آن‌ها را بدهد.

*کامیابی‌نیا یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در سال‌های گذشته بود

منافی با اشاره به کیفیت بالای کمال کامیابی‌نیا در ترکیب پرسپولیس اظهار کرد: وجود بازیکنی به نام کامیابی‌نیا در هر شرایطی کمک حال پرسپولیس بوده و در بازی با سپاهان هم گل زد و هم نمایش قابل قبولی داشت. یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در چند سال اخیر هم او و هم احمد نوراللهی بودند. خوشحالم کمال دوباره به ترکیب پرسپولیس برگشت. هر زمان که او آماده باشد شرایط برای پرسپولیس هم بهتر دنبال می‌شود. قطعاً او و سایر هافبک‌های پرسپولیس در بازی‌های آینده می‌توانند به این تیم بیشتر کمک کنند.

وی در پایان در خصوص برگزاری این دیدار در زمین بی‌طرف اینطور پاسخ داد: برگزاری این دیدار آن هم در یک زمین بی‌طرف تنها به سود رقبا بود و برعکس این مسأله به درد هیچکدام از این دو تیم نمی‌خورد. درست است بازیکنان پرسپولیس از چمن ورزشگاه ناراضی بودند، اما هر چه بود پرسپولیس توانست یک برد مهم و ارزشمند را کسب کند. بردی که در ادامه لیگ بدون شک می‌تواند روحیه بازیکنان پرسپولیس را دو چندان کند تا به شکل بهتری برای پرسپولیس تلاش کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید