230098

این دو ستاره در یک قدمی قرارداد با استقلال

دنیای معدن- باشگاه پرسپولیس امسال برخلاف فصل‌های گذشته قصد دارد پیش از پایان فصل، تکلیف تمدید قرارداد برخی بازیکنان را مشخص کند. موضوعی که مدیران این باشگاه نیز در صحبت‌های خود به آن اشاره کرده‌اند و براساس همین تفکر نیز حامد لک به‌عنوان اولین بازیکن اوایل هفته جاری قرارداد خود با سرخپوشان را تمدید کرد.

به گزارش دنیای معدن، مدیران باشگاه پرسپولیس بر همین اساس به نوبت و براساس لیستی که در اختیار مدیریت این باشگاه قرار دارد به سراغ بازیکنان رفته‌اند و مذاکرات برای تمدید قرارداد طی روزها و ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت. از همین رو میلاد سرلک و مهدی ترابی دو بازیکنی هستند که در صدر لیست پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد قرار دارند و قرار است پس از دیدار با گل‌گهر و طی هفته‌های آینده مذاکرات تا تمدید قرارداد با آنها ادامه پیدا کند.

سیدجلال حسینی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، فرشاد فرجی، مهدی مهدی‌خانی، احسان پهلوان و رامین رضاییان 12 بازیکنی هستند قراردادشان در پایان فصل با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و باید دید با نظر گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس قرارداد کدامیک از این بازیکنان تمدید خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید