230008

فوق ستاره استقلال در آستانه جدایی؛ پای دلار‌های نفتی در میان است

دنیای معدن- به نظر می‌رسد کوین یامگا انتهای همین فصل استقلال را به مقصد لیگ‌های عربی ترک کند.

 استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بازیکنان خوبی را به ترکیب اضافه کرده کرده، ولی شاید هیچ کدام از آن‌ها به اندازه کوین یامگا ندرخشیده وتاثیرگذار نبوده‌اند. ستاره کامرونی – فرانسوی باشگاه استقلال در ابتدای فصل از وایله دانمارک به عنوان مدافع راست جدید خریداری شد، ولی با ابتکار فرهاد مجیدی به عنوان مهاجم در ترکیب این تیم به میدان رفت.

به گزارش دنیای معدن، درخشش کوین خیلی سریع خودش را نشان داد و حالا او یکی از ارکان قدرت تیم فرهاد مجیدی محسوب می‌شود. اگرچه یامگا هم شاید مثل بسیاری دیگر از خارجی‌هایی که به فوتبال ایران می‌آیند به این امید که مورد توجه باشگاه‌های متول عربی قرار بگیرند، از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا لطمه زیادی خورد، ولی بازی‌های بی‌نظیرش در لیگ برتر ایران، باعث شده تا به شدت مورد توجه باشگاه‌های عربی قرار بگیرد.

در واقع همین حالا رابط‌های باشگاه‌های قطری و اماراتی این بازیکن را زیر ذره‌بین گذاشته و احتمالا در تابستان، او را با رقمی بسیار بالاتر از چیزی که الان از استقلال می‌گیرد، به یکی از این دو لیگ خواهند برد. خروج ستاره‌های ایرانی و خارجی از لیگ برتر به مقصد کشور‌های عربی آنهم با دلار‌های عربی، موضوعی نیست که تازگی داشته باشد و قاعدتا قرار هم نیست به این زودی پایان داشته یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید