229877

تارتار: قرار نیست آبرویم را با سوت یک داور به باد دهم/ امیدوارم که دستگاه‌های نظارتی ورود کنند

دنیای معدن- سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: از زمانی که ده نفره شدیم طبیعی بود که در ضد حملات دچار مشکل شویم.

به گزارش دنیای معدن-  مهدی تارتار، سمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پیکان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*با این اتفاقاتی که در بازی افتاد، خیلی برایم سخت بود که به کنفرانس بیایم. دوست دارم غلامی به جای من سوت بزند که چرا این اتفاقات افتاد. درست زمانی که سوار بازی بودیم به بازیکن ما کارت داد و پنالتی هم نگرفت. امیدوارم که دستگاه های نظارتی بررسی کنند.

*آبرویم را ذره ذره جمع کردم و قرار نیست با یک سوت به باد بدهم. خیلی شائبه ایجاد شد در این بازی. مگر ما کار نمی‌کنیم، چرا با ما اینطور می‌کنید. مگر پرسنل ذوب آهن زحمت نمی‌کشیدند.

*از زمانی تیم ما ۱۰ نفره شد، طبیعی بود که در ضد حملات دچار مشکل بشویم. به پیکان تبریک می‌گویم اما باید اتفاقات بازی امروز و اشتباهات داور بررسی شود. نتیجه برنمی‌گردد اما آقای داور دنیا شوخی ندارد و دار مکافات است. حق‌الناس شوخی نیست. داور را به خدا واگذار می‌کنیم. در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم باختیم، از هواداران عذرخوهی می‌کنم.

*ما هیچ مدرکی نداریم اما مربیان سالم ضرر می‌کنند و نتیجه نمی‌گیرند. فکر می‌کنم ۱۰ تا ۲۰ درصد پولی که می‌گیریم را باید هزینه کنیم. در کشور ما به خاطر مشکلات اقتصادی فساد بی داد می‌کند. من از به عنوان مربی سالم حرف میزنم. بیایید رسیدگی کنید. پول در فوتبال زیاد است. هرجایی پول زیاد باشد فساد هست. از رئیس جمهور محترم میخواهم که ورود کنند. آقای رئیسی نشان داده مرد عمل است و امیدوارم با فساد در فوتبال برخورد کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید