229666

تنبیه بی سر و صدای سوگلی فرهاد مجیدی در استقلال

دنیای معدن- اخراج بی مورد مدافع استقلال از چشم مدیران باشگاه و در راس آنها فرهاد مجیدی پنهان نماند.

به گزارش دنیای معدن، در اواخر دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در چارچوب مسابقات هفته شانزدهم دور برگشت، سیاوش یزدانی با یک حرکت عجیب، توپ اضافه ای که داخل زمین افتاده بود را به آرامی بین مدافعان و مهاجمان حاضر در هجده قدم تیم خودی حرکت داد تا داور به دلیل قرار گرفتن دو توپ همزمان در زمین، مسابقه را قطع کند. بلافاصله پس از این اقدام سیاوش یزدانی، کمک داور توضیح داد که چه اتفاقی افتاده و داور وسط با نشان دادن کارت زرد دوم، سیاوش یزدانی را از زمین بازی اخراج کرد تا بازیکن استقلال متحمل جریمه شخصی و آبی‌ها هم ۱۰ نفره شوند.

گرچه استقلال در این دیدار با نتیجه دو بر یک پیروز شد اما فرهاد مجیدی و کمیته انضباطی باشگاه استقلال نسبت به این موضوع بی تفاوت نبودند. شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که کادر فنی با توجه به حساسیت بازی جام حذفی مقابل پیکان در این باره از مسئولان باشگاه درخواست کرد تا پس از بازی مقابل پیکان به این موضوع دامن نزنند اما ظاهراً بعد از بازی با پیکان این موضوع پیگیری شده و سیاوش یزدانی بابت اقدام ناشیانه ای که در دیدار مقابل تیم هوادار انجام داد از سوی کمیته انضباطی جریمه شده است.

ناگفته نماند؛ با توجه به درخشش این بازیکن در نیم فصل اول، این جریمه از آن نوع جریمه‌هایی است که با انجام چند بازی خوب و یا گل نخوردن استقلال به سرعت پاک می‌شود.

شایان ذکر است؛ یزدانی ۲۴ ساعت پس از بازی با هوادار و اتفاقات مربوط به آن، بدون کسب اجازه از کادر فنی و سرپرستی تیم، به دعوت دروازه بان اسبق پرسپولیس (علیرضا بیرانوند) در مراسم اکران فیلم «بیرو» هم شرکت کرده و در جمع حاضران ماسک خودش را هم از صوبت برداشته بود که مجیدی فردای همان روز (در تمرین روز یکشنبه هفته گذشته – ۱۷ بهمن) هم از این بابت ابراز ناراحتی کرده و اعلام کرد از این پس کسی بدون اجازه کادر فنی حق ندارد در این قبیل مراسم شرکت کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید