229649

شروع طوفانی پرسپولیس در نیم فصل دوم/ گل‌محمدی دست پر به خانه بازگشت

دنیای معدن- ​در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس با پیروزی پر گل مقابل نساجی مازندران جایگاهش در رده دوم را تثبیت کرد.

به گزارش دنیای معدن- در ادامه رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی زیبا و مهیج در نهایت با پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس به اتمام رسید تا قرمز‌های پایتخت با کسب یازدهمین برد خود همانند استقلال ۳۸ امتیازی شوند، اما به دلیل تفاضل گل کمتر همچنان در رده دوم باقی ماندند.

شاگردان گل‌محمدی بازی را بسیار طوفانی آغاز کردند و توانستند در دقیقه ۲ توسط کمال کامیابی‌نیا به گل برسند، اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷ وحید امیری که پاس گل نخست را داده بود، موفق شد گل دوم پرسپولیس را بزند. در ادامه کریم اسلامی ذر دقیقه ۱۷ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

 

در نیمه دوم با اینکه پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نساجی هم موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه لک داشت. در دقیقه ۷۸ ایوب کلانتری با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا شرایط برای تیم ساکت الهامی سخت شود. در حالی که ۹۰ دقیقه به پایان رسیده بود، حامد پاکدل به جای مهدی عبدی به زمین آمده بود در دقیقه ۹۱ گل سوم پرسپولیس را زد.

 

گل: کمال کامیابی‌نیا (۲)، وحید امیری (۷) برای پرسپولیس و کریم اسلامی (۱۶) برای نساجی

 

کارت زرد: ایوب کلانتری (۲۸ و ۷۸)، مسعود شجاعی (۴۸) و کریم اسلامی (۹۷) از نساجی و احسان پهلوان (۵۰)، وحید امیری (۸۹) و وحد هنانوف (۹۸)

 

*گل اول پرسپولیس توسط کامیابی‌نیا (۲)

 

* گل دوم پرسپولیس توسط وحید امیری (۷)

* گل اول نساجی توسط کریم اسلامی (۱۶)

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جان‌ملکی، اکبر صادقی، مهرداد عبدی (۱۹ - مهرداد عبدی)، رضا جعفری (۷۳ -  متین کریم‌زاده)، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، مسعود شجاعی (۷۳ - علیرضا منظمی) و کریم اسلامی

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی‌نیا (۹۵ - رضا اسدی)، میلاد سرلک (۸۶ - محمد شریفی)، احسان پهلوان (۸۶ - علی شجاعی)، وحید امیری (۹۵- مهدی‌خانی) و مهدی عبدی (۷۵ - حامد پاکدل)

 

دیدگاهتان را بنویسید