229631

منتظر سوپرایز بزرگ پرسپولیس باشیم ؛ یحیی ریسک می کند ؟!

دنیای معدن- یکی از غایبان بزرگ پرسپولیس در بازی سوپرجام، میلاد سرلک هافبک ملی پوش این تیم بود.

به گزارش دنیای معدن، کم نیستند کسانی که معتقدند غیبت هافبک بازیساز و شماره ۱۰ پرسپولیس ریتم این تیم را در جدال با فولاد خوزستان به هم ریخته بود.

او در بازی دستگرمی پس از بازی با تیم ملی عراق، در اردوی تیم ملی مصدوم شد و نتوانست به تمرین خودش ادامه بدهد. آزمایش‌های انجام شده روی او نشان داد این مصدومیت از ناحیه همسترینگ است و بدین ترتیب سرلک دیدار با امارات را از دست داد.

سرلک که در فهرست ابتدایی تیم ملی نبود بعد از ابتلای نوراللهی به کرونا به جای او وارد فهرست شد و در دیدار مقابل عراق هم بازی کرد و از نفرات اصلی و مهم تیم ملی بود که بازی خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت اما دوباره همچون مرتبه قبلی و بازی با سوریه مصدوم شد!

میلاد سرلک بازی حساس سوپرجام را از دست داد و رضا اسدی جانشین او عملکرد ضعیفی ارائه داد و همه را ناامید کرد.

پرسپولیس نیز در یک بازی انتقاد آمیز بازی را به یاران جواد نکونام واگذار کرد تا اولین جام از دست یحیی گل محمدی خارج شود.

حالا درآستانه دیدار حساس با نساجی مازندران، میلاد سرلک به تمرینات گروهی بازگشته است. شنیدیم این هافبک ملی پوش نزد مربیان تیمش اعلام آمادگی کرده و گفته است: " مشکلی برای بازی مقابل نساجی مازندران ندارد."

یحیی گل محمدی در بازی برابر فولاد مجبور شد به امید عالیشاه با توجه به مصدومیتش بازی بدهد که این اتفاق آسیب دیدگی او را تشدید کرد. حالا باید دید این اتفاق در خصوص سرلک هم تکرار می شود یا نه.

 

دیدگاهتان را بنویسید