221985

مهاجم مطرح خارجی، هدیه پرسپولیسی‌ها به یحیی گل محمدی

دنیای معدن- مسئولان باشگاه پرسپولیس در پی بازکردن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و خرید بازیکن خارجی هستند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از فرارو، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، پیش از بازی با استقلال تاجیکستان تلاش زیادی کرد تا هرطور شده یک مهاجم خارجی را برای تیمش بخرد. او بار‌ها از مسئولان فدارسیون فوتبال درخواست کرد اجازه دهند پرسپولیس حداقل یک بازیکن خارجی داشته باشد.

 مسئولان فدارسیون فوتبال، اما با اشاره به اینکه پرسپولیس در فیفا پرونده دارد اجازه چنین کاری را ندادند. نهایتا یحیی گل محمدی مجبور شد فهرست آسیایی اش را بدون مهاجم خارجی به AFC ارسال کند. در همین گیرودار رای شکایت گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس، هم از راه رسید و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شد. حالا پرسپولیس که فرصت تقویت تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا از دست داده نمی‌تواند برای لیگ برتر ایران هم بازیکن بخرد.

در واقع پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تا زمان پرداخت بدهی ۷۰۰ هزاردلاری کالدرون بسته می‌ماند و زمانی که این بدهی پرداخت شود، آن وقت پرسپولیس می‌تواند آخرین جای خالی اش در فهرست بزرگسالان را برای رقابت‌های لیگ برتر پر کند. اینجا درست همان موضوعی است که اطرافیان باشگاه پرسپولیس می‌گویند قرار است سورپرایز مهمی رخ دهد. در واقع مسئولان باشگاه در تلاش هستند طی چند روز آینده با قرض گرفتن رقم بدهی کالدرون، با او تسویه کنند تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر، یحیی گل محمدی را به خواسته اش که خریدن یک مهاجم طراز اول خارجی است برسانند!

مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر ایران ۱۶ آبان به پایان می‌رسد و پرسپولیسی‌ها برای خریدن مهاجم خارجی فقط تا آن موقع فرصت دارند؛ البته به شرط آنکه پول کالدرون را بپردازند و پرونده شکایتش در فیفا را ببندند.

 

دیدگاهتان را بنویسید