229412

لشگری: با بیرانوند و پدیده توافق کردیم/ رضاییان باید خودش از الدحیل رضایتنامه بگیرد

دنیای معدن- مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده علیرضا بیرانوند و همچنین قرار گفتن مهدی شیری در لیست مازاد صحبت‌هایی انجام داد.

به گزارش دنیای معدن - مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با برنامه تلویزیونی «سلام صبح خیر» در مورد پرونده علیرضا بیرانوند و همچنین قرار گرفتن مهدی شیری در لیست مازاد صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*دیروز مفصل با بیرانوند و وکیل او صحبت کردیم؛ سعی می‌کنیم امروز توافقات نهایی شود. بیرانوند به خاطر پرسپولیس همکاری کرد و قرار شد مطالباتش پرداخت شود و در یکی دو قسط هم بقیه مبلغ داده شود. سعی می‌کنیم که او هم رضایت دهد و پنجره باز شود تا بتوانیم فعالیت در نقل و انتقالات را ادامه دهیم. اول از همه قرارداد گوهری را ثبت کنیم. همچنین سایر بازیکنان دیگری که در حال مذاکره با باشگاه هستند.

*در مورد رقم خیلی بحث شده، اما هنوز توافق نهایی نکردیم، اما در همین حدود یک میلیارد توافقاتی شده و بیرانوند هم لطف کرده که در سه قسط مطالباتش را بدهیم و امیدواریم امروز به سرانجام برسد.

*جذب رضاییان؟ رضاییان باید رضایتنامه‌اش را از باشگاه الدحیل بگیرد و هرگاه این اتفاق بیفتد می‌توانیم در موردش حرف بزنیم. با این بازیکن صحبت کردیم، اما مهم این است که او بتواند رضایتش را از باشگاه قطری بگیرد و مرحله اصلی همین است. تا این موضوع حل نشود قاعدتا نمی‌توانیم با او مذاکره کنیم، اما رضاییان در لیست خرید گل‌محمدی هست.

*هفته گذشته یک جلسه‌ای بین درویش و حمیداوی برگزار شد. دو، سه سالی است که پرسپولیس درگیر این پرونده است. قرار شد تا آخر هفته بخشی از مطالبات باشگاه پدیده پرداخت شود و بخشی در اسفند. حمیداوی قبول کرد که مابقی در چند قسط پرداخت شود و طی امروز و فردا بخش اول پرداخت می‌شود و مشکلی از این بابت نیست. شخص حمیداوی محبت زیادی کرد.

*رقم چند بحث دارد. یک رای کمیته استیناف است که ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است، اما اصل مبلغ ۴ میلیارد تومان بود، اما به دلیل دیرکرد در پرداخت پول و طبق توافقات قبلی که هر روز دیرکرد ۱۰ میلیون تومان جریمه دارد، این مبلغ اضافه شده است و به ۱۶ میلیاد تومان رسیده است.

*چیزی که ما با باشگاه پدیده توافق کردیم همان ۹ میلیارد تومان است البته باشگاه پدیده روی رای کمیته استیناف که برای سال گذشته بوده مقداری هم خودشان اضافه کردند. رقم‌های دیگر که مطرح می‌شود درست نیست. خود باشگاه پدیده هم نخواست ۱۶ میلیارد را بگیرد. رأی برای سال گذشته بوده، اما باشگاه پرسپولیس سال گذشته اقدامی برای پرداخت پول نکرده و به همین دلیل دوباره این رقم بیشتر شده است، اما در نهایت قرار بر این شد که همان ۹ میلیارد تومان داده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید