229345

فولادی‌ها پس از قهرمانی در سوپرجام چه گفتند؟

دنیای معدن- تیم فولاد خوزستان با شکست پرسپولیس قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد.

به گزارش دنیای معدن - بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست پرسپولیس و قهرمانی در سوپرجام صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* حسین کعبی

*در ابتدا به آقای اکبریان و تیم داوری اش خسته نباشید می‌گویم که آخرین قضاوت را انجام داد. در فوتبالی که زیاد درگیری داشت و او کلی کارت نشان داد او قضاوت کرد و به همین دلیل می‌خواستم به وی تبریک بگویم.

*بازی خیلی خوبی داشتیم، حق بازیکنان فولاد قهرمانی بود. از فرصت هایمان استفاده کردیم و برنده شدیم. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و تیم بزرگی محسوب می‌شود. به این تیم به خاطر زحماتش تبریک می‌گویم.

*گل‌محمدی رفیق فابریک من است! و قبلا او را دوست دارم اگر در مورد فرد دیگری بود شاید حرف می‌زدم، گل محمدی اگر در گوش من هم بزند من حرفی نمی‌زنم. مطمئنا او در مورد ما صحبت نکرده بلکه در مورد فوتبال ایران صحبت کرده است.

* مهدی هاشمی‌نسب

*جز برد به چیزی دیگر فکر نمی‌کردیم. شرایط مان در لیگ برتر نسبتا بدی بود و می‌خواستیم ببریم تا دور برگشت را بهتر آغاز کنیم. خوشبختانه برد خوبی بود و به هواداران تبریک می‌گوییم.

*وی در مورد اینکه گفته می‌شد او دوست داشت دستیار اول نکونام باشد، گفت: نه اینطور نبود. واقعیت این است که یک مقدار مشکل خانوادگی داشتیم، چون خانواده‌ام از هرچیزی مهمتر است. پدر و مادرم کسالت داشتند و ترجیح دادم کنار دآن‌ها باشم. الحمدالله بهتر شدند و برگشتم.

*تمام دنیا رسم است که فقط سرمربی می‌رود و حالا اینجا یک دفعه ۳۰ نفر سمت نیمکت‌ها می‌روند. در کل تمام نیمکت نشینان دوستان من هستند و هم بازیانم بوده‌اند. بعضی کار‌هایی که انجام می‌شود دلی است و برخی اوقات آدم دلش نمی‌خواهد سمت نیمکتی برود.

*بعد از اینکه از تیم حریف یک نفر اخراج شد، یک مقدار سوت‌ها برگشت. یکی دو خطایی که گرفته شد اصلا خطا نبود و اگرم خطا بود، کارت نداشت. به هرحال این هم جزئی از فوتبال بوده و اعتراض همیشه است، اما فکر می‌کنم در آن صحنه مستحق اخراج نبودم.

* محمد علوی

*طبیعتا، چون تک بازی است اتفاقات زیادی در آن می‌افتد. خوشبختانه  توانستیم ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم و روند قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام را متوقف کردیم.

*حتما باید تقویت شویم. خوشبختانه نفرات داخلی را گرفتیم و خارجی‌ها مانده و امیدوارم یکی دو یار خوب جذب کنیم و نماینده خوبی در آسیا باشیم.

* چون تک بازی است و کارت‌های زرد و قرمز در بازی‌های بعدی محاسبه نمی‌شود، این اتفاقات طبیعی است. خوب بازی کردیم و مسلط بودیم. اکبریان هم امشب خیلی خوب سوت زد و حیف است که از داوری خداحافظی کرد.

*در مورد غیبت پاتوسی باید از نکونام بپرسید.

* محمد رضا خلعتبری

*بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم کار سختی مقابل پرسپولیس داریم، ولی در روزی که کار سختی داشتیم توانستیم قهرمان شویم.

* نه مشکلی با سپاهان داشتم و نه با آقای نویدکیا، ولی در فوتبال برخی مواقع یکسری چیز‌ها جور در نمی‌آید. خیلی خوشحال هستم که فولاد را انتخاب کردم.

* محمد آبشک

*در چند سال اخیر همیشه مقابل پرسپولیس خوب بازی می‌کردیم، اما در کسب نتیجه موفق نبودیم. این بازی تک مسابقه بود و حساسیت‌ها بالا رفته بود و خدا را شکر که برنده شدیم.

*فوتبال همین است. همانطور که آن‌ها حرف می‌زنند ما هم صحبت می‌کنیم. در فوتبال برخورد هم وجود دارد. بیرون از زمین با هم رفیق هستیم، اما در زمین برای موفقیت تیم می‌جنگیم.

*نکونام تذکر داد که با داور صحبت نکنم که اخطار دوم را نگیرم.

* احمد عبدالله‌زاده

*امشب می‌خواهم با جام قهرمانی بخوابم و مردم خوزستان هم باید امشب خوشحال باشند. کسب این قهرمانی کوچکترین کاری بود که توانستیم برای مردم خوزستان انجام بدهیم.

*خوزستان با وجود خاک و دیگر مشکلات در شرایط خیلی بدی قرار دارد. همین که توانستیم خوشحالشان کنیم برایمان کافی است. این جام تقدیم به تمام مردم خوزستان.

* وحید حیدریه

*ابتدا این قهرمانی را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم. به آن‌ها بدهکار بودیم، مخصوصا در چند هفته گذشته. با اینکه فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاشتیم، اما نتیجه همراهش نبود. این برد کمترین چیزی بود که می‌توانستیم به هواداران مان تقدیم کنیم.  بازی خیلی خوبی خوبی انجام دادیم و حق‌مان برد بود.

*فوتبال همین است و در مسابقه به این حساسی تنش به وجود می‌آید. خوشبختانه داور هم قضاوت خوبی داشت و سرانجامش برای ما خیلی خوب بود.

*امیدوارم این قهرمانی باعث شود در لیگ هم نتایج خوبی را کسب کنیم.

* احسان مرادیان

*خدا را شکر نتیجه زحمات کادر فنی و بازیکنان را گرفتیم. در شرایط سختی دو هفته اردو برگزار کردیم. هدف‌مان از روز اول اردو‌ها کسب سوپر جام بود و توانستیم به هدف خود برسیم.

*توصیه‌ای به من نشده بود. من برای  موفقیت تیم دست به هر کاری می‌زنم. برای تیمم جانم را هم می‌دهم.

*شهاب گردان گلر با تجربه و خوبی است. ما رفاقت خوبی با هم داریم، چون ۲ سال پیش هم با هم تیمی بودیم. امیدوارم بتوانم از تجربیات آقا شهاب استفاده کنم و سال خوبی داشته باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید