229278

هشدار پیشکسوت پرسپولیس به شاگردان گل محمدی برای بازی سوپرجام

دنیای معدن- جواد منافی پیشکسوت سرخ های پایتخت ضمن انتقاد از مدیرعامل باشگاه برای حل نکردن مشکلات مالی مدعی شد که دیدار سوپرجام برای پرسپولیس آسان نخواهد بود.

به گزارش دنیای معدن، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با اینکه امسال پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر فولاد را شکست داده، اما دیدار سوپر جام بازی آسانی نخواهد بود.

جواد منافی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت:

    تا اینجای مسابقات امسال لیگ برتر با اینکه پنجره نقل و انتقالاتی‌ پرسپولیس بسته بود، تا چند ماه مدیر عامل نداشت و هزاران مشکل دیگر، نتایج خیلی خوبی به دست آورده است. بازیکنان بازی به بازی با یکدیگر هماهنگ شدند و بهترین عملکرد را ارائه کردند.

وی در مورد حضور رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد:

    از وقتی درویش آمده فقط توانسته مشکل زمین تمرین را حل کند و هنوز مشکل مالی پابرجاست. کسانی هم که عضو هیئت مدیره باشگاه می‌شوند باید بتوانند اسپانسر و پول بیاورند تا هرچه زودتر مشکل مالی حل را کنند. اما در طرف مقابل، باشگاه استقلال از زمانی که آجرلو آمده پیشرفت چشم‌گیری داشته و تمام مشکلات‌شان حل شده است. ضمناً برای آغاز نیم فصل دوم نیز بازیکنان خارجی و داخلی خوبی را جذب کرده‌اند. وزارت ورزش در تعیین مدیرعامل پرسپولیس بسیار تأخیر داشت و حتی بازیکنان مورد نیاز کادر فنی را جذب نکردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار سوپرجام عنوان کرد:

    همیشه فولاد و پرسپولیس بازی‌های زیبا و قشنگی را انجام داده‌اند. هر دو تیم بازیکنان بسیار با کیفیتی دارند که این عامل می‌تواند به ارائه یک بازی خوب کمک کند. فولاد در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جذب کرده است. با اینکه امسال پرسپولیس در ۲ بازی رفت و برگشت لیگ برتر فولاد را شکست داده، اما دیدار سوپر جام بازی آسانی نخواهد بود و گرفتن جام خیلی سخت است.

منافی با اشاره به اینکه عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات ضعیف بوده است، اذعان کرد:

    باشگاه نتوانسته در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مد نظر کادرفنی را جذب کند و تا به امروز فقط یک دروازه‌بان را گرفته‌اند. به طور حتم جذب بازیکنانی در خطوط دفاع و حمله برای تیم موثر خواهد بود. در نیم فصل دوم، برخی تیم‌ها برای کسب قهرمانی و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند و بعضی تیم‌ها هم برای نیفتادن به لیگ یک با تمام قوا پای به میدان می‌گذارند. باید نیم فصل دوم برای باقی ماندن در کورس قهرمانی بازیکنان با کیفیت به تیم بپیوندند.

وی افزود:

    مدیریت باشگاه پرسپولیس باید مشکل جذب بازیکنان مدنظر گل‌محمدی را جذب کند، چون مطمئناً نیم فصل دوم کار بسیار سختی برای قهرمانی خواهیم داشت.

منافی درباره کسب ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد:

    خیلی از بازی‌ها باقی مانده و هنوز مشخص نیست که چه تیمی قهرمان خواهد شد، اما پرسپولیس همیشه مدعی فتح لیگ برتر بوده است. باید ثبات و آرامش در تیم حکمفرما باشد تا باز هم قهرمانی را به دست بیاورند. امیدوارم هواداران با حل این مشکلات نگرانی‌شان برطرف شود و پرسپولیس بتواند برای ششمین بار پیاپی قهرمان شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید