227861

پرسپولیس و آلومینیوم به دنبال معاوضه بازیکن

دنیای معدن- پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل نیاز مبرم به جذب چند بازیکن دارد و هافبک رسول خطیبی یکی از گزینه‌های سرمربی سرخپوشان است.

به گزارش دنیای معدن- سرمربی پرسپولیس با گذشت چند هفته از فصل بیست و یکم، متوجه خلا در خط حمله و هافبک تیمش شد تا به فکر چاره و خرید بازیکن باشد. به همین منظور او و دستیارانش روی محمود قائد رحمتی هافبک آلومینیوم اراک دست گذاشتند.

ظاهرا مذاکره با این بازیکن هم انجام شده، ولی باشگاه آلومینیوم قصد ندارد به همین راحتی رضایت نامه وی را برای پرسپولیس صادر کند و این باشگاه اراکی در ازای رضایت نامه برای قائد رحمتی، مهاجم پرسپولیس را می‌خواهد.

رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم دست روی پاکدل مهاجم فصل قبل تیمش گذاشته است. مهاجمی که در فصل گذشته با آلومینیوم در ۲۶ بازی ۱۰ گل بثمر رسانده بود، ولی این فصل یک نیمکت نشین شده و جایی در ترکیب ثابت گل محمدی ندارد.

احتمال معاوضه دو بازیکن بین دو باشگاه وجود دارد، گفته می‌شود مدیران آلومینیوم به پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند در ازای انتقال محمود قائد رحمتی با حضور حامد پاکدل در اراک موافقت کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید واکنش گل محمدی به این درخواست چه خواهد بود و با توجه به اسیب دیدگی و غیبت آل کثیر در بازی‌های اینده، با درخواست مسولان آلومینیوم موفقت خواهد کرد یا خیر؟!

منبع: خبر ورزشی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید