229205

تنش درباره تصمیم عجیب مجیدی برای جذب یک ستاره/ بندبازی فرهاد بر لبه تیغ!

دنیای معدن- ماجرای معاوضه دو بازیکن استقلال با یک بازیکن فولاد خوزستان حسابی در فضای مجازی خبرساز شد تا سرمربی استقلال با چالش جدیدی رو به رو شود.

به گزارش دنیای معدن،  فرهاد مجیدی که تمایل بسیار زیادی برای جذب صالح حردانی داشت برای انجام این انتقال حاضر شد دو بازیکن تیم خود را به فولاد خوزستان بدهد تا بالاخره این بازیکن در جمع شاگردان او حاضر شود، اما این اتفاق به زعم بسیاری از هواداران استقلال منطقی نیست و می‌تواند در آینده استقلال را دچار ضرر و زیان کند

اما در نهایت حرف مجیدی به کرسی نشست و عارف آقاسی و آرش رضاوند در اردوی فولاد حاضر شدند تا حردانی به جمع آبی پوشان ملحق شود! حالا هواداران استقلال در شبکه‌های اجتماعی با حساسیت بسیار زیادی مجیدی را سرزنش کردند تا سرمربی تیم صدرنشین متوجه شود محبوبیتش نزد هواداران استقلال پایدار نیست و ممکن است با کوچکترین لغزشی این محبوبیت با فروپاشی رو به رو شود.

با این حال گفته می‌شود سرمربی استقلال علاقمندی بسیار زیادی به صالح حردانی دارد و معتقد است او می‌تواند مشکلات فراوان تیمش در نیم فصل اول در خط میانی را برطرف کند و با حضور او کوین یامگا می‌تواند در کنار رودی ژستد در خط حمله به استقلال در امر گلزنی کمک کند!

اما با این معادلات همچنان هواداران استقلال مبادله دو بازیکن در برابر یک بازیکن را منطقی نمی‌دانند و به شدت بابت این تصمیم از سرمربی تیم خود ناراضی هستند و معتقدند مجیدی مرتکب اشتباه محاسباتی بزرگی شده و این اتفاق می‌تواند منجر به تضعیف استقلال و قدرتمند شدن رقبای این تیم در کورس قهرمانی شود.

با این حال باید دید آیا خرید جدید استقلال می‌تواند انتقادات پیرامون سرمربی آبی‌پوشان را برطرف کند یا اینکه او باعث می‌شود فرهاد مجیدی گرفتار یک چالش بزرگ در نیم فصل دوم شود تا دوباره شاهد دوئل سنگین منتقدان مجیدی با سرمربی استقلال باشیم.

مساله دیگری که درباره صالح حردانی به شدت باعث نگرانی هواداران استقلال شده مدت زمان قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال است، که هنوز در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت نگرفته، اما با این حال هواداران استقلال معتقدند از آنجا که بابت این بازیکن استقلال هزینه زیادی کرده است باید قرارداد حردانی با استقلال بلند مدت باشد تا چنانچه امکان ترانسفر وی به وجود آمد استقلال کاملا در پروسه انتقال ذی نفع باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید