227555

وسوسه گلر تیم ملی با پیشنهاد ۳۰ میلیاردی!

دنیای معدن- همانطور که می دانید بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس به خاطر بدقولی مدیران این تیم و نگرفتن حق و حقوقش به صورت ناگهانی ایران را ترک کرد و راهی کرواسی شد.

به گزارش دنیای معدن، آنطور که مشخص است باید رادو را اولین جدا شده پرسپولیس در نیم فصل دانست. به این ترتیب یحیی گل محمدی از همین حالا باید به فکر جذب یک گلر مطمئن در نیم فصل باشد.

همانطور که قبلا هم نوشتیم پیام نیازمند و رشید مظاهری دو گزینه مدنظر یحیی گل محمدی برای جانشینی رادو هستند.

در این بین چند روز قبل  خبری منتشر شد که باشگاه پرسپولیس قصد دارد علیرضا بیرانوند را در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت بگیرد و درخواست رسمی خود را به باشگاه آنتورپ ارسال کرده است. موضوعی که البته یحیی گل محمدی قبل از بازی مقابل تراکتور آن را تکذیب کرد.

اینکه علیرضا به ایران برگردد و پرسپولیس بتواند او را دوباره به خدمت بگیرد بسیار بعید است، چراکه باشگاه پرسپولیس برای جذب علیرضا باید چند میلیون یورو هزینه کند و قطعا این باشگاه با وجود کلی پرونده ریز و درشت و بدهی های مختلف قادر به پرداخت چنین پولی نیست.

در همین رابطه اما خبری به دست ما رسید که در نوع خودش بسیار جالب است. یکی از تیم های پولدار لیگ برتری در تابستان امسال و قبل از شروع لیگ بیست و یکم با ارائه پیشنهادی سنگین قصد داشت علیرضا بیرانوند را به ایران بیاورد و او را جذب کند. این تیم متمول حاضر بود به غیر از پول رضایتنامه که به باشگاه آنتورپ می رسید، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان هم برای یک فصل به علیرضا بدهد ولی گلر شماره یک تیم ملی ترجیح داد، قید این پیشنهاد سنگین را بزند و فوتبالش را در اروپا دنبال کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید