228876

پورعلی گنجی: می‌توانیم با صعود از گروه‌مان در جام جهانی تاریخ‌ساز شویم

دنیای معدن- مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال گفت: در دوره قبلی جام جهانی هم با وجود گروه سختی که داشتیم، می‌توانستیم به مرحله بعد برویم.

به گزارش دنیای معدن - مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین شرایط از وضعیت جسمانی خود و همچنین وضعیت تیم ملی پیش از دیدار با امارات صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*تمریناتم خیلی خوب است و کار‌های پا به توپم را شروع کردم. از دو سه هفته دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم و برای بازی کردن آماده شوم.

*خدا را شکر با کیفیتی که بازیکنان دارند و درایت کادر فنی و مدیریت، نشان دادیم می‌توانیم راحت بازی‌ها را ببریم و به جام جهانی صعود کنیم. به تمام ایرانی‌های داخل و خارج از کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم تیم خوبی برای جام جهانی بسازیم و دل مردم را شاد کنیم.

*با کیفیتی که بازیکنان نشان دادند و شرایطی که در محیط تیم حاکم است، این هدف دور از دسترس نیست. ما نشان دادیم که مرد روز‌های سخت هستیم. در دوره قبلی جام جهانی هم با وجود گروه سختی که داشتیم، می‌توانستیم به مرحله بعد برویم.

*بازیکنان تیم ملی به نسبت دوره قبل عاقل‌تر، بالغ‌تر و باتجربه‌تر شده‌اند. می‌توانیم در این جام جهانی خیلی محکم‌تر قدم برداریم و به مرحله بعدی برویم و برای اولین بار تاریخ‌سازی و دل مردم را شاد کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید