228659

شکار استقلال و پرسپولیس در راه فولاد/ پدیده پیکان از دست سرخابی‌ها پرید

دنیای معدن- با وجود مخالفت باشگاه پیکان با انتقال علیرضا کوشکی به تیم فوتبال استقلال به نظر می‌رسد این پدیده ۲۱ ساله راهی باشگاه فولاد می‌شود.

به گزارش دنیای معدن - پس از اعلام لیست خروجی‌های باشگاه استقلال طی روز‌های گذشته، موضوع آبی‌پوش شدن علیرضا کوشکی پدیده جوان پیکان جدی به نظر می‌رسید، اما ظاهراً باشگاه پیکان با این انتقال مخالفت کرده است.

پیش‌بینی می‌شد با توجه به نیاز باشگاه پیکان به این بازیکن با انتقالش به باشگاه استقلال مخالفت شده، اما گویا پای باشگاه فولاد در میان است. ظاهراً در این مدت فولادی‌ها نیز مذاکراتی را با باشگاه پیکان انجام دادند و شانس آن‌ها برای جذب این بازیکن بیشتر است.

البته پیکانی‌ها به واقع به این بازیکن ۲۱ ساله نیاز دارند، اما ظاهرا با توجه به نیاز باشگاه فولاد به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، پیکانی‌ها کمی از خود نرمش نشان داده و این احتمال وجود دارد که در ادامه کوشکی در نیم فصل دوم برای فولاد به میدان برود.

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها نیز یکی دیگر از مشتریان این بازیکن بودند که بعد از درخواست سنگین پیکان از پرسپولیس برای جذب کوشکی گل‌محمدی از این خرید منصرف شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید