228386

واکنش مهدی به ادبیات تند اسکوچیچ و زمان برگزاری دیدار استقلال با هوادار

دنیای معدن- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: بار‌ها تاکید کرده‌ایم که خط قرمز ما تیم ملی و حضور نمایندگان‌مان در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش دنیای معدن - سهیل مهدی، رئیس کمیته کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» در واکنش به لغو دیدار استقلال و هوادار تهران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بار‌ها گفته‌ایم که خط قرمز ما تیم ملی و حضور نمایندگان‌مان در لیگ قهرمانان آسیا است. در حال حاضر آماده جشن صعود تیم ملی به جام جهانی هستیم.

*دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی روز گذشته تلفنی با من صحبت و از ادبیاتی استفاده کرد که آن را به حساب روز‌های غیرعادی که ناراحت است یا استرسی دارد، گذاشتم. از سرمربی تیم ملی انتظار نداشتیم با چنین ادبیاتی صحبت کند. اگر وی درخواستی داشته باشد، حتماً لحاظ خواهیم کرد.

*صرفاً این موضوع ملاک نیست. ممکن است یک بازیکن، دعوت شده باشد و سازمان لیگ بخواهد به باشگاه‌ها کمک کند. اگر استقلال بخواهد از یک بازیکنش هم استفاده کند، به این باشگاه کمک خواهیم کرد. تا این لحظه بازی برگزار می‌شود، اما باید ببینیم اسکوچیچ چه نظری خواهد داشت.

*دلیل لغو بازی با پیکان در جام حذفی؟ در این تصمیم سه قسمت تصمیم گیرنده و ۳ سازمان درگیر این اتفاق هستند. کمیته نقل‌وانتقالات که اسامی را اعلام می‌کنند و ایفمارک و ستاد مبارزه با کرونا این فهرست را راستی آزمایی می‌کنند و به ما نتیجه را اعلام خواهند کرد.

*اگر باشگاهی ۱۱ بعلاوه ۵ بازیکن سالم به شرط اینکه یکی از اینها دروازه‌بان باشد، داشته باشد، بدون در نظر گرفتن اعضای کادرفنی، باید بازی کند که در مرحله اول استقلال این شرایط را نداشت. در باشگاه استقلال تعداد مبتلایان و علامت‌دارها بالاتر از حد نصاب بود. بر اساس تست‌هایی که گرفته شد ابتدا اعلام کردیم سه‌شنبه بازی با هوادار برگزار خواهد شد که با توجه به رعایت زمان قرنطینه اصلاح کردیم و مقرر شد چهارشنبه بازی استقلال با هوادار برگزار شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید