228200

دو روایت از پشت پرده کرونایی شدن استقلالی‌ها/ حمله هواداران پرسپولیسی به شاگردان مجیدی

دنیای معدن- صدرنشین لیگ برتر برای ادامه کارش در جام حذفی حریفی به مراتب بزرگتر و خطرناک تر از پیکان پیش رو می‌بیند.

 

به گزارش دنیای معدن، حمله امیکرون موجب شده تا استقلالی ها طبق ادعای خود با تعداد بسیار زیادی بیمار کرونایی مواجه شوند. تمرین دوشنبه استقلالی ها لغو شد و فرهاد مجیدی هم به کنفرانس مطبوعاتی نرفت تا قضیه حسابی جدی شود.

استقلالی ها می خواهند بازی مقابل پیکان لغو شود ولی سازمان لیگ هنوز واکنش رسمی نشان نداده و حتی بحث است که شاید صبح سه‌شنبه در این رابطه تصمیم نهایی اتخاذ شود.

در رابطه با اینکه چطور کرونا درمیان استقلالی‌ها به اپیدمی بدل شد، دو نظر متفاوت مطرح  است. شایعاتی که یکی از آنها به کادرفنی می رسد و دیگری به سفر خوزستان.

بیماری یکی از مربیان

استقلالی ها مدعی اند ۱۷ نفر از بازیکنان این تیم مبتلا به بیماری کرونا شده اند و تست سه عضو از اعضای کادر فنی هم مثبت است. در شایعه اول می گویند یکی از مربیان استقلال پیش از جدال این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان ناقل ویروس شده  و حضورش در تمرینات موجب شد بیماری میان تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی بپیچد.

سویه امیکرون قابلیت انتشار و واگیر بسیار بیشتری در قیاس با انواع گذشته کرونا دارد و این  مسئله در سراسر اروپا به یک معضل بزرگ بدل شده است بنابراین وقتی یک نفر از اعضای تیمی به آن مبتلا شود، می تواند سایر نفرات را نیز گرفتار کند.

بی احتیاطی دوم

در مورد مثبت شدن جواب آزمایش کرونا اعضای تیم استقلال یک شایعه دیگر هم مطرح است. پس  از پیروزی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان، تعداد زیادی از هواداران خوزستانی برای گرفتن عکس یادگاری مقابل رختکن این تیم و اتوبوس حامل شاگردان فرهاد مجیدی تجمع کردند و اغلب آنها به خاطر اینکه عکس سلفی بهتری بگیرند ماسک را از روی صورتشان برداشتند.

تعدادی از بازیکنان استقلال نیز بی احتیاطی کردند و بدون ماسک مشغول گرفتن عکس یادگاری شدند. حالا یک عده معتقدند همان بی‌احتیاطی می‌تواند نقش موثری در ابتلای استقلالی‌ها ایفا کرده باشد.

سوژه تقابل

اعلام رسمی باشگاه استقلال مبنی بر بیمار شدن تعداد زیادی از اعضای این تیم با واکنش گروهی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مواجه شده است.

آنها به داستان بیماری ناگهانی استقلالی‌ها قبل از جدال مقابل پارس جنوبی جم در تابستان ۹۹ و بهبودی خیلی سریع آنها بلافاصله پس از به تعویق افتادن مسابقه اشاره می کنند.

 بحث مثبت شدن تست مهدی قائدی و محمد رشید مظاهری در فروردین امسال پیش از جدال دوستانه تیم ملی برابر سوریه و سپس بازی آنها برای باشگاه در برابر همین پیکان نیز به میان آمده و پرسپولیسی ها مدعی اند چگونه می شود بازیکنان استقلال قبل از مسابقات مهم ناگهان کرونا می گیرند و خیلی سریع نیز وقتی لازم باشد خوب می‌شوند؟

 

دیدگاهتان را بنویسید