226866

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

دنیای معدن- پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر، موفق شد در جام حذفی به یک برد پرگل برسد و با ۴ گل ویستا توربین را شکست دهد.

به گزارش دنیای معدن، پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر، موفق شد در جام حذفی به یک برد پرگل برسد و با ۴ گل ویستا توربین را شکست دهد. حالا یحیی و تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر فردا باید به مصاف ذوب آهن بروند. بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پرسپولیس نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی دارد.

 

شنیده‌ها از تمرین پرسپولیس حاکی از آن است که یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را با چند تغییر به مصاف ذوب آهن بفرستد و چند ستاره پرسپولیس هم نیمکت نشین خواهد شد. در درون دروازه مطابق بازی‌های قبل حامد لک قرار خواهد گرفت. در قلب خط دفاع شاهد حضور سید جلال حسینی و علی نعمتی خواهیم بود، در سمت راست خط دفاعی مهدی شیری و در سمت چپ هم با نیمکت نشین شدن سعید آقایی، علی شجاعی بازی خواهند کرد. درخشش و گلزنی شجاعی در بازی مقابل ویستا توربین یحیی را مجاب کرد تا از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند.
مثل بازی با پیکان در مرکز زمین زوج میلاد سرلک و محمد شریفی جوان و آینده دار را شاهد خواهیم بود که در بازی قبل موفق به گلزنی هم شد و نمایش بسیار خوبی هم داشت. در سمت راست خط میانی سیامک نعمتی بعد از مدت‌ها در لیگ برتر از ابتدا بازی خواهد کرد و در سمت چپ  هم وحید امیری به میدان می‌رود. در خط حمله پرسپولیس هم مهدی عبدی نیمکت نشین خواهد شد و شاهد زوج امید عالیشاه و عیسی آل کثیر خواهیم بود.

 

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل ذوب آهن به این شکل خواهد بود: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، محمد شریفی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

 

دیدگاهتان را بنویسید