228190

واکنش سازمان لیگ به احتمال لغو دیدار استقلال - پیکان

دنیای معدن- هیچ سندی دال بر کرونایی شدن اکثریت بازیکنان استقلال به دست ما نرسیده/ بازی قطعا برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای معدن - در شرایطی که شاگران فرهاد مجیدی خود را برای دیدار برابر پیکان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کردند خبر مبتلا شدن تعداد زیاد از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا شوک جدیدی به هواداران استقلال وارد کرد.

هنوز هیچ یک از مقامات رسمی باشگاه استقلال در این خصوص اطلاع رسانی رسمی نکردند تا مشخص شود تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا چه تعدادی است، اما با این شایعات فراوانی در خصوص تعداد بازیکنان کرونایی استقلال در آستانه بازی با پیکان مطرح شده به گونه‌ای که برخی اخبار غیررسمی از ابتلای ۱۷ بازیکن و سه نفر از اعضای کادر فنی به کرونا حکایت دارد و تست آن‌ها مثبت اعلام شده است.

با این وجود معاون باشگاه استقلال اعلام کرد به زودی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد، تلاش خبرنگار میزان برای گفت‌وگو با بیژن طاهری سرپرست باشگاه استقلال بی فایده بود، اما منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال به میزان خبر دادند تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا احتمالا بین چهار تا پنج بازیکن باشد. البته ممکن است با دریافت نتیجه آزمایشان امروز این تعداد افزایش یابد، اما بعید است شایعه ابتلا به ۲۰ نفر چندان دقیق باشد.

یکی از مسئولان سازمان لیگ نیز به خبرنگار میزان گفت: ملاک برای تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری بازی یا لغو آن به دلیل ابتلای بازیکنان و کادر به کرونا نتیجه رسمی آزمایشات است، اما تا این لحظه هیچ مستندی به دست سازمان لیگ نرسیده به همین دلیل از نظر ما این بازی تا این لحظه طبق برنامه ریزی قبلی انجام می‌شود مگر اینکه مستندات کافی و مدارک پزشکی بیانگر این باشد که تعداد بازیکنان بیش از حد ذکر شده در آئین نامه مسابقات است از این رو درباره عدم برگزاری بازی تصمیم گیری خواهد شد

 

دیدگاهتان را بنویسید