227934

گل‌محمدی: ارتش مجازی پیج‌های فیک می‌سازند و حمله می‌کنند/ هیچ امنیتی از سمت داوران احساس نمی‌کنیم

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر اشتباه داوری است، باید برای همه باشد و نمی‌شود که یک تیم هر هفته از اشتباهات داوری استفاده کند و یک تیم همیشه ضرر کند.

به گزارش دنیای معدن- یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*یک بازی خانگی را در پیش داریم. قطعاً کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف است که بهترین نتیجه برای‌مان خواهد بود.

*امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام دهیم و به هدف‌مان برسیم. شرایط‌مان از نظر فنی خوب است و بازیکنان هم از نظر بدنی، شرایط خوبی دارند. همه با انگیزه و آماده هستند تا یک بازی خوب را با کسب سه امتیاز انجام دهیم. خودمان را آماده کرده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

*فجر سپاسی تیم خوبی است. بازی‌های آن‌ها را دیده‌ایم که با تمام وجود بازی می‌کنند. قطعاً بازی راحتی برای ما نیست و باید خیلی باتمرکز باشیم، بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم و با سرعت دادن به بازی و استفاده از فضا‌هایی که ایجاد می‌شود، به موقعیت برسیم. مطمئنم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و ان‌شاءالله برای ما با پیروزی و کسب سه امتیاز همراه باشد.

*استعفای صدری؟ این مسائلی که به خصوص در یکی دو سال اخیر برای پرسپولیس رخ داده، خیلی عادی شده است. من دو سال است اینجا هستم که چهار مدیرعامل تغییر کرده و هیچ ثباتی را در بحث مدیریت نداشتیم. از شروع فصل که با اتفاق سمیعی شروع کردیم، نه هیئت مدیره مشخص شد و نه مدیرعامل داشتیم. این اتفاقات را نگاه کنید، در لیگ فقط برای پرسپولیس افتاد.

*از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. از کوچ بازیکنان تا عدم جذب بازیکنانی که در لیست‌مان بودند و حتی با یکی از مهاجمان هم نتوانستیم قرارداد ببندیم. جذب بازیکن در سطح تیم ملی در حال حاضر، برای پرسپولیس شدنی نیست، چون هم مبلغ آن‌ها بالاست و هم جذب آن‌ها سخت است. شاید در این یکی دو سال اخیر، شش هفت بازیکن و بیشتر را در سطح تیم ملی از دست دادیم و بازیکنانی از ما جدا شدند که هر کدام آن‌ها می‌توانستند نتیجه بازی را عوض کنند و به تیم ما وزن می‌دادند.

*با تمام این مشکلات ما کارمان را شروع کردیم، در آسیا تا یک چهارم نهایی رفتیم و تنها تیم ایرانی بودیم که بین هشت تیم برتر آسیا قرار داشتیم. پرواز ما هم به مشکل خورد و ۴۸ ساعت قبل از بازی به عربستان رسیدیم و تمام برنامه‌های ریکاوری و تمرینی را از دست دادیم و با خستگی زیاد و عدم تمرکز وارد بازی با الهلال شدیم.

*مشکلات زیادی داریم و در بحث امکانات شرایطی خوبی برای تیم ما وجود ندارد. سه ماه است مشکل زمین تمرین داریم و دو زمین تمرین پیشنهاد دادم که شرایط خوبی داشت، اما متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت. زمین‌هایی که خیلی از تیم‌ها راحت استفاده می‌کنند یا قبلاً استفاده می‌کردند. شرایط اینجا خیلی سخت است و آنقدر مشکلات زیاد شده، می‌خواستم تیتر کنم که یادم نرود. مشکلات مدیریتی داشتیم، نه وضعیت هیئت مدیره مشخص بود و نه مدیرعامل.

*روز پرداخت پول، سرپرست باشگاه استعفا می‌دهد. برای تیمی که پنج سال قهرمان شده این وضعیت دردناک است و قابل تحمل نیست. کسی این مسائل را باور نمی‌کند. تیمی که پنج سال قهرمان شده چرا باید این وضعیت را دشته باشد؟ کسانی که تصمیم‌گیر هستند باید توضیح دهند که چرا اینگونه است. ما فقط حمایت هواداران و غیرت بازیکنان را داشتیم. اگر حمایت نبود تیم قهرمان نمی‌شد. ما این حمایت را داریم و دل‌گرمیم.

*بعد از مساوی برابر شهرخودرو هجمه زیادی علیه ما ایجاد شد. در پنج بازی آخر چهار برد و یک مساوی داشتیم. تیم‌های بالای جدول را شکست دادیم. ارتش مجازی پیج‌های فیک می‌سازند و حمله می‌کنند. هواداران ما مراقب این هجمه‌ها باشند. ما به اندازه کافی مشکل داریم و نباید جو داخلی خودمان را خراب کنیم. اگر دنبال موفقیت هستیم فقط اتحاد به ما کمک می‌کند. از هواداران می‌خواهم حمایتشان از ما را حفظ کنند، چون تیم از این حمایت‌ها ضرر نخواهد کرد.

* اگر خودمان به هم نریزیم کسی نمی‌تواند جلوی موفقیت‌مان را بگیرد. از همه هواداران تشکر می‌کنم و می گویم باز هم مراقب این پیج‌ها که می‌دانیم از طرف چه تیم‌هایی هستند، باشند که اسیر جو مسموم نشوند.

*وضعیت داوری را هم در این هفته‌ها ببینید که همه چیز علیه ماست و ضربات زیادی از داوری خوردیم. من همیشه سعی می‌کنم درباره مسائل داوری دخالت نکنم، اما این اشتباهات بیش از اندازه شده و دردناک‌تر از آن حمایت از این اشتباهات از سوی مسئولانی است که در فدراسیون فوتبال نشسته‌اند. این‌ها جای نگرانی دارد و این مسئله مشکلات ما را دو چندان کرده است. ما هیچ امنیتی از سمت داوران احساس نمی‌کنیم و امیدوارم این رویه یک جا تمام شود. یک جا باید جلوی این مسائل را بگیرند. اگر اشتباه داوری است، باید برای همه باشد و نمی‌شود که در جدول یک تیم هر هفته از اشتباهات داوری استفاده کند و یک تیم همیشه ضرر کند.

*استفاده از بازیکنان تاجیک؟ می‌ترسیم از وحدت و منوچهر استفاده کنیم، چون درباره قانونی بودن این کار جواب قطعی به ما نداده‌اند و خود باشگاه هم مردد است که استفاده کنیم یا خیر. می‌ترسیم که استفاده کنیم و حریفان شکایت کنند و بازی‌ها سه هیچ بشود. وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نشده است. از باشگاه می‌خواهیم بررسی کنند و جواب درست بدهند. سازمان لیگ می‌گوید که ما باید اول پول اوساگونا را پرداخت کنیم.

*وضعیت عیسی آل‌کثیر؟ وضعیت خوبی ندارد. اگر مطمئن شویم که به این فصل نمی‌رسد او را از لیست خارج می‌کنیم. باید از آل‌کثیر تشکر کنم و برایش آرزوی موفقیت کنم. همه می‌دانند که در یکی، دو سال اخیر اذیت شد و با انگشت شکسته برای ما بازی کرد. این روز‌هایی را که برای ما ساخت فراموش نمی‌کنیم.

*جذب کوشکی بازیکن پیکان؟ صحبت زیادی مطرح است که در نقل‌وانتقالات پرسپولیس چه خواهد کرد. با این حال فقط گمانه زنی بوده است. تا نیم‌فصل باید صبر کنیم.

*امید عالیشاه، محمد شریفی و بازیکنان تاجیک و حامد پاکدل را در اختیار نداریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید