227831

مهاجم مدنظر پرسپولیس به فکر جدایی ؛ آبی پوشان سد راه پرسپولیسی شدن این ستاره

دنیای معدن- پیمان بابایی ستاره تراکتور قصد دارد از این تیم در نیم فصل جدا شود و پیشنهادهایی از پرسپولیس و گل‌گهر هم دارد.

 

 

به گزارش دنیای معدن، پیمان بابایی ستاره تیم فوتبال تراکتور چند روز قبل در صفحه اینستاگرامش به اتهامی که در فضای مجازی به او زده شده پاسخ داد و اعلام کرد اینکه او از عمد به همبازیانش پاس نمی‌دهد و دوست دارد فقط خودش گل بزند، صحت ندارد و مطرح شدن این شایعه کار افرادی است که او حاضر نشده به آنها باج دهد. شنیده‌ها از تبریز حاکی از آن است که بابایی به خاطر انتقادهای شدیدی که در فضای مجازی او شکل گرفته دیگر علاقه‌ای به ماندن در تبریز ندارد و مدیران این باشگاه قصد دارند با فروش این بازیکن ضررهای مالی خود را تا حدودی جبران کنند.

این مهاجم گلزن که در نیم فصل لیگ بیستم نیز مورد توجه پرسپولیس یحیی گل‌محمدی بود به دلیل داشتن قرارداد با ماشین سازی و البته مخالفت زنوزی ، مجبور به ماندن در تبریز شد منتهی شاید امسال او بتواند تراکتور را به مقصد پرسپولیس ترک کند.

بابایی که با پیراهن ماشین سازی و تراکتور موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس شده، باز هم مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته است.با توجه به مصدومیت شدید عیسی آل‌ کثیر، قرمزها پیش از پیش به حضور یک مهاجم گلزن نیاز دارند و باید منتظر ماند و دید آیا مهاجم شماره 10 تراکتوری‌ها راهی پرسپولیس خواهد شد یا نه. گفته می‌شود گل‌گهر سیرجان نیز علاقمند به جذب این بازیکن است و به نوعی رقیب پرسپولیس برای خرید بابایی به حساب می‌آید. تراکتوری‌ها ابتدای فصل مهدی تیکدری را با رقم سنگینی به گل گهر فروختند و حالا شاید در صورت رسیدن پیشنهاد این تیم، تراکتوری‌ها رضایتنامه بابایی را برای تیم سیرجانی صادر کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید