227780

نفتی‌ها بعد از کتک کاری ممنوع المصاحبه شدند

دنیای معدن- تمام اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از حواشی به وجود آمده در دیدار شب گذشته مقابل صنعت نفت آبادان ممنوع المصاحبه شدند.

به گزارش دنیای معدن- بعد از شکست شب گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال افرادی با حضور در رختکن نفت مسجدسلیمان برای بازیکنان ایجاد مزاحمت کردند. گفته می‌شد برخی از این افراد وارد رختکن شده و تعدادی بازیکنان را کتک زدند. بعد از این اتفاق یکی از مربیان تیم نفت در این خصوص صحبت کرد و در این مورد توضیحاتی داد، اما ظاهرا اظهاراتش افکار عمومی را راضی نکرد و بازیکنان همچنان از این موضوع ناراحت و نگران هستند.

این اتفاق باعث شد برخی بازیکنان در ملاقات با مسئولان باشگاه از عدم امنیت در این تیم بگویند. با این حال مسئولان باشگاه آن‌ها را راضی کرده و از آن‌ها خواستند این چند نفر را به حساب همه مردم مسجدسلیمان نگذارند.

در ادامه این اتفاق باشگاه نفت مسجدسلیمان برای ایجاد آرامش در این باشگاه فعلاً تمام اعضای باشگاه را ممنوع المصاحبه کرد و قرار شد در مورد این موضوع هیچ اظهار نظری صورت نگرید تا ابعاد مختلف تنش بوجود آمده مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید