227713

مجیدی:قهرمانی نیم‌فصل اهمیتی برای من ندارد/از قاسمی‌نژاد ممنونم

دنیای معدن- سرمربی استقلال گفت: قهرمانی نیم‌فصل برای من اهمیتی ندارد و مهم تداوم این شرایط تا پایان فصل است.

به گزارش دنیای معدن، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی سختی برای ما بود. ما در نیمه اول فقط یک اشتباه کردیم که آنهم منجر به گل تیم مس شد. از بازیکنانم راضی هستم. ما با تدبیر بازی کردیم و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه افزود: به تیم مس تبریک می‌گویم. آنها بسیار خوب و جنگنده بودند. تمام بازی‌هایی که ما در لیگ انجام می‌دهیم، دشوار بوده و همه تیم‌ها بسیار خوب و با انگیزه هستند. در کل به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

مجیدی استقلال را با چه ترکیبی به میدان می‌فرستد؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گل دوم تیمش با خطای پنالتی روی رودی ژستد رقم خورد که محمد ربیعی سرمربی تیم مس به این صحنه معترض بود، گفت: من این صحنه را که دیدم، دقیقاً یاد دیدار با پرسپولیس افتادم. داور آنجا پنالتی نگرفت، اما داور اینجا به درستی پنالتی اعلام کرد و به نظر من پنالتی بود.

مجیدی در مورد اینکه آیا از عملکرد هافبک‌های تیمش در این بازی راضی بوده است و توپ به خوبی به یامگا و ژستد می‌رسید یا نه، اظهار داشت: من اعلام کردم از تمام بازیکنانم راضی بودم. آنها بسیار خوب بودند و از این بازیکنان تشکر می‌کنم. تیمی که 14 هفته نباخته است و بازیکنانم در این بازی بسیار خوب و باانگیزه بودند و می‌خواهم که این روند را تا پایان فصل ادامه بدهند. من از تمام بازیکنان راضی‌ام.

وی درباره اینکه مشکلی در تیمش وجود دارد که هر بازیکنی در ترکیب حضور ندارد در فضای مجازی اعتراض می‌کند، گفت: من چنین چیزی ندیدم. چه کسی اعتراض کرده است؟!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مسئله که بابک مرادی نمونه این اتفاق بوده و اعتراض اینستاگرامی او به نوعی بود که قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان را دارد، خاطرنشان کرد: بابک مرادی پسر خوب و بازیکن خوبی است، اما با توجه به اینکه دو بازیکن در آن پست داشتیم، ترجیح دادیم در این بازی جزو نفرات نباشد. به هر حال فوتبالیست همین است و اگر بازیکنی بازی نکند و ناراحت نشود، فوتبالیست نیست. من از نظر اخلاقی و فنی از بابک راضی هستم، اما ترجیح دادیم او در این بازی در لیست نباشد.

مجیدی درباره اینکه  تیمش 14 هفته است شکست نخورده و در آستانه قهرمانی نیم‌فصل قرار دارد، گفت: من چندین بار با بازیکنان در این باره صحبت کردم و در این باره کلی صحبت می‌کنم. تنها چیزی که می‌تواند ما را از قهرمانی دور کند، همین صحبت‌هاست. قهرمانی نیم‌فصل برای من اهمیتی ندارد و مهم تداوم این شرایط تا پایان فصل است.

وی همچنین در مورد گلزنی امین قاسمی‌نژاد اظهار داشت: از امین قاسمی‌نژاد تشکر می‌کنم. دو هفته‌ای بود که بابت مسائلش با باشگاه پدیده از ما دور بود و نتوانستیم او را در لیست تیم‌مان داشته باشیم و امروز بعد از مدت‌ها بازی کرد. وریا غفوری و ابوالفضل جلالی هم پس از مدت‌ها دوری به خاطر مصدومیت برای ما بازی کردند که از همه آنها ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید