227634

اشپیتیم آرفی:

حاشیه عجیب برای یک پرسپولیسی/ خودم از پرسپولیس جدا شدم؛ کسی مجبورم نکرد/ تیپ من از ۱۸ سالگی همین است

دنیای معدن- اشپیتیم آرفی مهاجم سابق پرسپولیس با حاشیه‌ای جالب مواجه شد که در این زمینه اظهاراتی را مطرح کرده است.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از خبرورزشی، همانطور که احتمالا در خبرها خواندید، اشپیتیم آرفی مهاجم سابق پرسپولیس چند روز قبل با حاشیه ای عجیب مواجه شد. ماجرا از این قراربود که آرفی چند روز قبل به همراه یکی از دوستانش در خیابان تردد می‌کرده است که ناگهان از سوی پلیس نیروی انتظامی‌ پیامکی برای دوست اشپیتیم که راننده و صاحب ماشین بود، ارسال می‌شود.

در این پیامک به صاحب خودرو به خاطر سرنشین بدحجاب (اشپیتیم آرفی) تذکر داده می‌شود و به او اعلام می‌شود در صورت تکرار با جریمه مواجه خواهد شد.

گویا ظاهر و موی بلند اشپیتیم باعث شده تا دوربین‌های ثبت تخلف او را با یک خانم اشتباه بگیرند و گمان کنند که سرنشین ماشین مرتکب بدحجابی شده است. این اتفاق که در نوع خودش عجیب و جالب بود باعث شد با اشپیتیم تماس بگیریم. آرفی هم در گفت و گو با خبر ورزشی واکنش جالبی به این موضوع نشان داد که در ادامه می‌خوانید.

ماجرای پیامک بدحجابی برای دوستت چه بود؟

چند روز پیش در خیابان فرشته کار داشتم. بعد از اینکه کارم را انجام دادم، یکی از دوستانم با ماشین آمد و مثل خیلی از روزهای دیگر که با هم به جاهای مختلف می‌رفتیم، آن روز هم با هم قصد داشتیم جایی برویم. بعد از چند دقیقه ناگهان یک پیامک برای دوستم آمد و به او تذکر دادند که سرنشینی که در ماشین او حضور دارد بدحجاب است. به غیر از من و دوستم هم کسی در ماشین نبود. بعد از این پیامک تا چند دقیقه شوک شدیم که چرا من را با یک خانم بدون حجاب اشتباه گرفته بودند و فکر کنم دوربین تصویر من را ثبت کرده بود.

واکنش دوستت به این پیامک چه بود؟

دوستم اول تعجب کرد ولی بعد کلی خندیدیم و سر به سرم گذاشت. البته خیلی دیگر از دوستانم به من زنگ زدند و یا با پیامهایشان در خصوص این موضوع با من شوخی کردند.

حالا بعد از این اتفاق قصد نداری موهای سرت را کوتاه کنی؟

واقعیت این است که من از ۱۸ سالگی موهای بلندی دارم و فکر نمی‌کنم چیز عجیب یا غیر عادی باشد. سال‌هاست که با همین ظاهر در ایران زندگی می‌کنم و تا حالا هم هیچ مشکلی برای من به وجود نیامده بود. به هر حال فکر می‌کنم یک سوءتفاهم پیش آمد و دیگر کاری نمی‌شود کرد.

شرایط پرسپولیس را در این فصل چطور می‌بینی؟

پرسپولیس همیشه قدرتمند است و با وجود چند نتیجه بد در ابتدای فصل، حالا می‌بینیم که در چند دیدار اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتند و نتایج مناسبی گرفتند. پرسپولیس در هفته‌های اخیر امتیازات خوبی جمع کرده و نشان داد مثل چند سال گذشته باز هم مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید.

کدام تیم را رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی می‌دانی؟

کلا به نظرم تیم‌های مدعی زیاد نیستند. سطح لیگ برتر در این فصل خیلی بالا نبوده و به جز پرسپولیس و سپاهان تیمی‌را مدعی قهرمانی نمی‌دانم. سپاهان تیم بسیار خوبی دارد ولی چند نتیجه ضعیف کمی آنها را از صدر دور کرده است. با این حال من فکر می‌کنم پرسپولیس و سپاهان تا پایان فصل در کورس می‌مانند. استقلال هم تیم خوبی است ولی به نظرم شانس پرسپولیس و سپاهان به مراتب بیشتر است. تفکر قهرمانی و البته تجربه بالای پرسپولیس، برگ برنده این تیم برای کسب قهرمانی خواهد بود. من امیدوارم باز هم تیم محبوبم قهرمان لیگ شود.

راستی چه شد از آکادمی پرسپولیس جدا شدی؟ بعضی‌ها عنوان کردند به خاطر حواشی به وجود آمده مجبور به استعفا شدی.

نه اصلا چنین چیزی نبود. من به خواست خودم از آکادمی پرسپولیس جدا شدم. کسی به من برای استعفا دستوری نداد و خودم تصمیم گرفتم که استعفا دهم و جدا شوم.

 

دیدگاهتان را بنویسید