227533

بازیکنان کلیدی شهر خودرو به بازی مقابل پرسپولیس می رسند

دنیای معدن_ به نظر می‌رسد داوود سیدعباسی برای دوئل حساس با پرسپولیس، اکثریت نفرات مدنظر خود را در اختیار خواهد داشت.

به گزارش دنیای معدن، شهر خودرو خراسان روز گذشته در شرایطی در خانه مغلوب سپاهان شد، که کادرفنی تیم مشهدی برای چینش ترکیب به سراغ چند بازیکن رده سنی امید و جوانان خود رفته بودند چرا که ۶ غایب کلیدی باعث شده بود سیدعباسی دچار چالش جدی برای چینش ترکیب تیمش شود.

محمدرضا فلاحیان، محسن ربیع‌خواه و ابوالفضل عکاشه که به دلیل مصدومیت غایب بودند، در کنار صادق صادقی محروم و سعید جلالی‌راد و میلاد فراهانی به دلیل مسائل انضباطی، ۶ غایب شهر خودرو برای مصاف با سپاهان بودند.

از جمع این بازیکن به جز جلالی‌راد و فراهانی که هنوز تکلیف‌شان مشخص نشده و احتمالا با توجه به درخشش بابک سلامت، این دروازه‌بان جوان مقابل پرسپولیس هم در ترکیب تیمش به میدان می‌رود، بقیه غایبان به مصاف حساس هفته چهاردهم خواهند رسید.

با توجه به بازگشت این ۴ بازیکن کلیدی به نظر می‌رسد ترکیب شهر خودرو برای مصاف با پرسپولیس دستخوش تغییرات جدی شود و بازیکنانی چون احسان حسینی، محسن ربیع‌خواه و میلاد کمندانی و البته مهدی شریفی نیز در مقابل تیم سابق خود فرصت بازی به دست آورند.

بازگشت ابوالفضل عکاشه هم خبر خوبی برای کادرفنی شهر خودرو خواهد بود، چرا که این مهاجم خطرناک و سرعتی در هفته‌های گذشته و در زمان حضورش در ترکیب شهر خودرو، مهاجمی گلزن و فرصت‌ساز برای شهر خودرو خود را نشان داده و می‌تواند برابر پرسپولیس هم نقش کلیدی را در ترکیب تیم خود ایفا نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید