227594

بهترین بازیکن پرسپولیس و یحیی را بشناسید

دنیای معدن- مهاجم سرخ ها بیشترین تاثیر را روی گل های زده تیمش داشته است.

به گزارش دنیای معدن، پرسپولیس تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر با کسب ۲۸ امتیاز در رده دوم لیگ قرار دارد و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل ۸ پیروزی ، ۴ تساوی و یک شکست کسب کردند. آن ها همچنین ۱۹ گل به ثمر رساندند و ۹ بار هم گل خوردند. بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل مهدی عبدی و عیسی آل کثیر هستند که هرکدام ۴ بار موفق به گلزنی شدند و مهدی ترابی با دادن ۵ پاس گل بهترین پاسور این تیم و البته لیگ به حساب می آید.

اما تاثیرگذارترین بازیکن این فصل پرسپولیس چه کسی است؟. عیسی آل کثیر مهاجم این تیم در مجموع بازی هایی که در این فصل برای پرسپولیس انجام داده ، روی ۹ گل تاثیرگذار بوده و بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس بوده است. عیسی ۴ گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی به ثمر رسانده است. به غیر از آن در جام حذفی موفق شد ۲ پاس گل به هم تیمی هایش داد و همچنین در لیگ موفق شد ۲ بار برای تیمش پنالتی بگیرد که هر دو پنالتی هم منجر به گل شد. بعد از آل کثیر ، مهدی ترابی روی ۷ گل و مهدی عبدی روی ۵ گل پرسپولیس تاثیرگذار بودند و در رده های دوم و سوم موثرترین بازیکنان سرخ ها در این فصل قرار دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید