226287

ورود سرخ‌ها به بازار نقل و انتقالات؛

ستاره مارک‌دار در سبد خرید یحیی/ بشار رسن در آستانه بازگشت به پرسپولیس

دنیای معدن- به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده و با چند بازیکن نیز مذاکراتی را انجام داده است.

 

به گزارش دنیای معدن، مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشورمان به هفته دهم رسیده و بازار شایعات نقل و انتقالاتی در حال داغ شدن است. یکی از تیم‌هایی که بیشترین توجه را به خود جلب کرده، پرسپولیس تهران است. تیمی که امسال بر خلاف ادوار اخیر آنطور که باید نتیجه نگرفته تا سرمربی و کادر فنی آنها در اندیشه تقویت تیم باشند. در همین خصوص چند خبر غیررسمی پیرامون این تیم شنیده می‌شود که در این گزارش به بررسی آنها می‌پردازیم:

خرید مارک‌دار

رضا قوچان نژاد ستاره ایرانی که چند سالی است در فوتبال هلند شاغل است، به عنوان اصلی‌ترین خرید قرمزهای تهرانی یاد می‌شود. رسانه‌ها نوشته‌اند او می‌خواهد سال آخر فوتبالش را به ایران بیاید و مقصدش را هم انتخاب کرده.

گوچی که پیش از این در فصول مختلف چند مرتبه نامش پیرامون باشگاه استقلال مطرح شده بود و در مقاطعی نیز با وی مذاکراتی صورت گرفته بود، حالا احتمالا از باشگاه رقیب سنتی آنها سر در بیاورد.

با پیگیری خبرنگار ما نکته‌ای جالب در خصوص شایعه پرسپولیسی شدن گوچی مشخص شد؛ اینکه هنوز مذاکرات جدی بین طرفین صورت نگرفته است! حال اینکه چرا از قرمزهای تهرانی به عنوان مقصد او نام برده می‌شود دلیلی ندارد جز تصمیم این بازیکن برای خداحافظی از مستطیل سبز در فوتبال ایران و علاقه بالای همسر وی به تیم پرسپولیس.

این در حالی است که هنوز اعتقاد گل محمدی به گوچی نامشخص است و پرسپولیس نیز در فاز هجومی به تعداد کافی بازیکن دارد. در هر حال باید منتظر اتفاقات بعدی ماند.

ستاره خارجی و محبوب برمی‌گردد؟

یکی دیگر از بازیکنانی که نامش پیرامون پرسپولیس مطرح شده، بشار رسن ستاره عراقی است که پیش از این نیز در این تیم حضور داشت و قهرمانی در فوتبال ایران را تجربه کرد. او سه فصل حضورش در جمع پرسپولیسی‌ها 104 مرتبه به میدان رفته بود. رسن که به دلیل کسب درآمد بیشتر تصمیم به ترک پرسپولیس و پیوستن به القطر را گرفت، در بازی فینال لیگ قهرمانان مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی حضور نداشت.

البته این بازیکن در القطر آنطور که باید موفق نبود و حتی در دیدارهایی که برای تیم ملی عراق در مقدماتی جام جهانی به میدان رفت نیز کم فروغ ظاهر شد تا مشخص شود از دوران خوبی که در پرسپولیس داشته فاصله گرفته است.

حالا در پی جدایی احمد نوراللهی از جمع قرمزهای تهرانی که باعث تاثیر منفی در عملکرد این تیم شده، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته رسن را به این تیم برگرداند. در این خصوص شنیده می‌شود که مذاکرات مثبتی صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ستاره عراقی نیم فصل پرسپولیسی می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید