227537

جانشین مهدی قایدی در استقلال ؛ این ستاره سوگلی فرهاد

دنیای معدن- مهدی مهدی پور در تمرین استقلال به شکل ویژه ای با استقبال فرهاد مجیدی مواجه شد.

به گزارش دنیای معدن، عملکرد فوق العاده در دو دیدار برابر شهرخودرو و فولاد باعث شد تا خیلی ها مهدی پور را لایق دعوت به تیم ملی بدانند. بازیکنی که در این فصل در خط میانی آبی پوشان خوب و موثر ظاهر شده و یکی از مهره های کلیدی این تیم محسوب می شود.

البته این بازیکن در دیدار روز گذشته برابر آلومینیوم نتوانست انتظارات را برآورده کند که دلیل آن نیز روز بد تمام استقلالی ها بود که عملکرد همیشگی خود را به نمایش نگذاشتند و این مسئله سبب شده بود تا مهدی پور نیز به مانند سایر نفرات، در روز خوب خودش نباشد.

با این حال، این بازیکن به حدی در دیدارهای قبلی تیمش خوب و موثر ظاهر شده که حتی عملکرد متوسط برابر آلومینیوم نیز باعث نمی شود تا کسی تلاش و زحمات این بازیکن در دیدارهای گذشته را در نظر نگیرد و او به خوبی توانسته است در خط هافبک استقلال، عصای دست فرهاد مجیدی باشد.

همین عملکرد خوب مهدی پور سبب شده است تا سرمربی استقلال در جلسه ریکاوری امروز تیمش حسابی این بازیکن را تحویل گرفته و برای دقایقی با او صحبت کند. در لحظاتی که مجیدی دست به گردن این بازیکن اصفهانی انداخته بود، رو به سایر نفرات کرده و درباره این بازیکن به صحبت پرداخت و احتمالا از توانایی های مهدی پور تعریف و تمجید کرده است.

مجیدی به خوبی می داند که یک مهدی پور آماده می تواند تیمش را راه انداخته و برتری در خط میانی را از آن استقلال کند. در این روزها که مهدی پور آماده و سرحال نشان داده، بسیاری از هواداران او را با علی کریمی مقایسه کرده و امیدوارند که این بازیکن ضمن حفظ این روند خوب، جای خالی کریمی را نیز در خط میانی آبی پوشان پر کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید