227507

تلاش دو ساله گل محمدی برای جذب یک ستاره لیگ برتر/ نیم فصل بالاخره پرسپولیسی می‌شود؟

دنیای معدن- پرسپولیس در دقیقه ۱۰ بازی با تراکتور توسط عیسی آل کثیر به گل رسید تا بینندگان تلویزیونی و هواداران این تیم یک برد راحت و پرگل را برای شاگردان یحیی گل محمدی پیش بینی کنند.

به گزارش دنیای معدن، 14 دقیقه بعد از گل عیسی آل کثیر اما یک پاس توی عمق توسط سامان نریمان جهان را پیمان بابایی مهاجم تیزچنگ تراکتور با شوتی سرضرب و هوشمندانه تبدیل به گل کرد تا یحیی گل محمدی را به فکر فرو ببرد!

سرمربی پرسپولیس دو سالی می شود که پیمان بابایی را می خواهد اما به گفته یکی از نزدیکان این باشگاه، دو ایجنت اطراف این مهاجم مانع این نقل و انتقال شده اند.

دقیقا در نیم فصل اول لیگ بیستم و سال گذشته نیز صحبت های زیادی در مورد حضور پیمان بابایی در پرسپولیس شنیده شد اما او به رغم تلاش های یحیی گل محمدی نتوانست  در نیم فصل پرسپولیسی شود.

پیمان بابایی تا آخر سال با ماشین سازی قرارداد داشت و مالک تراکتور هم او را مجاب کرده با رقمی بالا راهی تیم بزرگتر شهر تبریز شود.

در همان مقطع شنیده شد بابایی در مذاکره ای که با یکی از نزدیکان یحیی گل محمدی داشته به سرمربی پرسپولیس وعده داده برای فصل آینده راهی پرسپولیس شده و قطعا در این تیم توپ خواهد زد چرا که با توجه به حساسیت های موجود در تبریز و مدت زمان باقی مانده از قراردادش نمی تواند نیم فصل پرسپولیسی شود.

با این وجود پیمان بابایی در تابستان ۱۴۰۰ نیز نتوانست به جمع شاگردان یحیی گل محمدی ملحق شود چرا که با دو ایجنت قرارداد عجیبی بسته بود که ظاهرا آنها چندان مایل به پرسپولیسی شدن این مهاجم نیستند.

با این وجود شنیدیم با توجه به شرایط کنونی تراکتورتبریز و تمایل زنوزی به واگذاری این تیم ممکن است پیمان بابایی بتواند در نیم فصل به تیم جدیدی برود. آیا او این بار طلسم را شکسته و پرسپولیسی می شود؟ باید منتظر ماند و دید!

 

دیدگاهتان را بنویسید