226322

جدایی ستاره پرسپولیس که همه را حیرت زده کرد/ خداحافظی تلخ در نیم فصل!

دنیای معدن- نزدیکان تیم پرسپولیس که از نزدیک شاهد تمرینات سرخپوشان هستند گواهی می‌دهند خرید پرسروصدای یحیی گل محمدی در تابستان حالا هیچ انگیزه‌ای برای تمرین کردن ندارد.

به گزارش دنیای معدن، این هافبک قد بلند در بازی دوستانه اخیر پرسپولیس برابر نیروی زمینی به قدری ضعیف ظاهر شد که همه را حیرت زده کرد! به راستی چرا؟ ستاره چند سال پیش تراکتور و سایپا پس از یک سال حضور در اتریش این همه نزول کرده است؟

باورش کمی سخت است اما صحت دارد که این رضا اسدی با آن رضا اسدی که خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد زمین تا آسمان تفاوت دارد. او آخرین بار در دیدار تیمش برابر مس رفسنجان در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دقیقه ۷۳ هم تعویض شد. پس از آن دیگر یحیی گل محمدی از رضا اسدی در ترکیب اصلی استفاده نکرد. گل محمدی در هفته ششم و بازی با صنعت نفت آبادان از احسان پهلوان به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد که این بازیکن در دقیقه ۲۵ مصدوم شد اما باز سرمربی پرسپولیس رضا اسدی را به زمین نفرستاد! یحیی گل محمدی از همان دیدار با صنعت نفت آبادان، کمال کامیابی نیا را به رغم نا آمادگی و دوری چند ماهه از میادین رسمی در ترکیب گذاشت و قید رضا اسدی را زد.

حالا شنیده می‌شود به احتمال فراوان، این بازیکن نیم فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد. شاید جدایی رضا اسدی به صورت معاوضه با بازیکنی دیگر باشد اما گفته می‌شود یحیی گل محمدی دیگر روی او نظری ندارد. به نظر می‌رسد نحوه تمرینات هفته‌های اخیر رضا اسدی و بی انگیزه شدن این هافبک دفاعی با استعداد و خوش استیل دلیل این تصمیم باشد.

هافبکی که تا همین دو، سه سال پیش گفته می‌شد یک هافبک دفاعی سرزن و قد بلند است و برخی‌ها او را با جوانی‌های جواد نکونام مقایسه می‌کردند حالا باید دنبال تیم جدیدی برای خود باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید