227302

حمله هواداران پرسپولیس به غول هلندی

دنیای معدن- در این روزها خبرهای بسیاری درباره پیوستن بازیکنان بسیاری از دروازه بان تا مهاجم به باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان جدیدی را خریداری کند تا نقاط ضعف این تیم با استفاده از نیروهای تازه نفس از بین برود.

در این روزها خبرهای بسیاری درباره پیوستن بازیکنان بسیاری از دروازه بان تا مهاجم به باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد.

اخیرا خبری منتشر شد که یکی از رسانه های هلندی مدعی شد که قرمزهای پایتخت به دنبال غول 29 ساله هلندی هستند. وبسایت elfvoetbal هلند مدعی شد؛ باشگاه پرسپولیس در حال تلاش برای جذب توماس ورهیث مهاجم 29 ساله باشگاه آدو دن هاخ هلند است.

هنوز برای جذب این بازیکن خبر تازه ای به گوش نرسیده است. هواداران پرسپولیس نسبت به تصمیم کادرفنی معترض هستند و در فضای مجازی نسبت به این خبر واکنش نشان داده اند. به اعتقاد آنها این بازیکن 29 ساله نمی تواند به تیم پرسپولیس کمکی کند.

آنها از کادر فنی خواستند نسبت به این تصمیم منصرف شوند و بار دیگر با خرید های گران و بدون فایده مشکلات مالی باشگاه را دو چندان نکنند.

تاکنون باشگاه پرسپولیس نسبت به خرید این بازیکن واکنشی نشان نداده است. رسانه های هلندی اعلام کردند باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا این بازیکن را خریداری کند. این مهاجم به تازگی با مبلغ 75 هزار دلار و با عقد قراردادی سه ساله به تیم دن هاگ هلند در لیگ دو این کشور پیوسته است. آمار او در فصل جاری 16 گل و 4 پاس گل بوده است

 

دیدگاهتان را بنویسید