226868

تلاش عجیب پرسپولیسی‌ها برای تکرار یک اشتباه

دنیای معدن- پرسپولیسی‌ها با وجود تجربه تلخی که در خصوص رادوشوویچ داشتند اما باز هم به دنبال جذب دروازه‌بان خارجی هستند.

به گزارش دنیای معدن- با جدایی بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس، حالا مسئولان این باشگاه به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی برای جانشینی وی هستند. شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با یزید ابولیلا، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم الفیصلی اردن انجام داده و باید دید این دروازه‌بان چه پاسخی به پیشنهاد سرخپوشان خواهد داد.

نکته عجیب این ماجرا اصرار پرسپولیسی‌ها به جذب دروازه‌بان خارجی است؛ آن هم در شرایطی که باید او را روی نیمکت قرار بدهند. رادوشوویچ که در طول سال‌ها حضورش در پرسپولیس تعداد بازی‌هایش کمتر از یک فصل بود صد‌ها هزار دلار از پرسپولیس دریافت کرد و در حال حاضر هم این احتمال وجود دارد که به خاطر باقیمانده طلبش به فیفا شکایت کند.

مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در کنفرانس خبری خود در خصوص قرارداد رادوشوویچ عنوان کرد که مبلغ قرارداد این دروازه‌بان سالیانه ۲۵۰ هزار دلار است؛ مبلغی عجیب برای دروازه‌بانی که حتی در کشور خودش هم چهره مطرحی محسوب نمی‌شود.

اینکه چرا پرسپولیسی‌ها از این تجربه تلخ درس نمی‌گیرند و باز هم به دنبال جذب دروازه‌بان خارجی هستند، مشخص نیست؛ اما قطعا ادامه این روند می‌تواند شکایت‌های دیگری را از این باشگاه در فیفا به دنبال داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید