227289

استقلالی‌ها یک پرسپولیسی را ترکاندند

دنیای معدن- هواداران استقلال به سروش رفیعی اتهام کم کاری زدند.

به گزارش دنیای معدن، یکی از جذابیت های دیدار پرسپولیس و سپاهان حضور بازیکنان مشترک در دو تیم بود. سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و محمدرضا خلعتبری از سپاهان سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند و از آن طرف سید جلال حسینی، میلاد سرلک و سعید آقایی نفراتی از پرسپولیس بودند که قبلا در سپاهان بازی کردند.

سروش رفیعی که طی چند وقت اخیر شایعه بازگشتش به پرسپولیس شنیده می شد، یکی از این نفراتی بود که از ابتدا در ترکیب سپاهان حضور داشت و مقابل تیم سابق خود به میدان رفت. سروش اما یکی از جدی ترین موقعیت‌های سپاهان را در نیمه نخست خراب کرد و در طول بازی هم نمایش خیلی خوبی نداشت. همین موضوع بهانه ای شد تا هواداران سپاهان و البته استقلالی ها به این بازیکن اتهام بزنند.

در فضای مجازی این اتهام توسط طرفداران سپاهان و استقلال به او وارد شده که مقابل تیم سابقش کم‌کاری کرده و مهمترین فرصت گلزنی بازی را به عجیب‌ترین شکل ممکن از دست داده است و اگر ضربه سر او در دقیقه ۲۴ تبدیل به گل می‌شد قطعا سپاهان مقابل پرسپولیس شکست نمی‌خورد.

سروش رفیعی در بازی مقابل پرسپولیس بارها و بارها سعی کرد مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد ولی با توجه به آنکه برخی پاسهای او به مقصد نرسید، عده‌ای با بدبینی به نمایش او جلوی پرسپولیس نگاه کردند، هر چند که خیلی بعید است محرم نوید کیا چنین نگاهی داشته باشد.

رفیعی درفصل گذشته بهترین پاسور لیگ برتر شناخته شد و بازی های بسیار خوبی از خودش در ترکیب سپاهان به نمایش گذاشت و حتی در آخرین اردوی تیم ملی هم توسط دراگان اسکوچیچ دعوت شد.

با همه این شرایط، هواداران سپاهان و البته استقلالی ها به هافبک سابق پرسپولیس اتهام کم کاری زدند و معتقد بودند سروش مقابل تیم سابقش نمایش ضعیفی داشت.

منبع : خبرورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید