227235

محکومیت پرسپولیس به خاطر نادری

دنیای معدن- پرسپولیس در پرونده شکایت باشگاه کورتریک بلژیک محکوم شد.

به گزارش دنیای معدن - باشگاه پرسپولیس پس از محکومیت از پرونده کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس، با حکم محکومیت در یک پرونده شکایت خارجی دیگر مواجه شد.

محمد نادری که با قراردادی قرضی از باشگاه کورتریک به پرسپولیس پیوسته بود، بندی در قراردادش وجود داشت که بر اساس آن در صورت حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید ۵۰ هزار یورو به باشگاه بلژیکی پرداخت شود. از طرف دیگر در قرارداد نادری نوشته شده بود که باید حداقل در ۶۵ درصد بازی‌ها به میدان برود و در غیر این صورت پرسپولیس باید ۵۰ هزار یورو به کورتریک بلژیک بپردازد. حالا باشگاه بلژیکی بر اساس حکم فیفا پرسپولیس را محکوم کرده تا ۱۰۰ هزار یورو به این باشگاه بپردازد.

معاونت حقوقی سابق پرسپولیس در دفاعیه خود در این پرونده اعلام کرد نادری در زمان حضور پرسپولیس در فینال آسیا عضو این تیم نبود. همچنین عدم حضورش در ۶۵ درصد از بازی‌ها به این دلیل بود که وی، دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و عملا امکان حضور در زمین را نداشت. از طرفی در ۶۵ درصد دیدار‌هایی که شرایط حضور در بازی را داشت جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس بود.

مدیران پرسپولیس قصد دارند ابتدا از فیفا درخواست صدور شرح تفصیلی رای نادری را داشته باشند و در ادامه احتمال دارد این پرونده را از طریق دادگاه حکمیت ورزش پیگیری کنند.

نادری پس از جدایی از استقلال اکنون در تیم آلتای ترکیه بازی می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید