227120

مرزبان: بازیکنان سپاهان زیر فشار هستند/ از نتایج راضی نیستیم، اما عقب‌نشینی نمی‌کنیم

دنیای معدن- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همه از این تیم توقع قهرمانی دارند و البته این توقع به جاست چراکه فصل قبل هم عملکرد خوبی داشتیم و مدعی قهرمانی بودیم.

به گزارش دنیای معدن، علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با میزان، در مورد عملکرد پُرنوسان تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: از نتایج سپاهان راضی نیستیم؛ اخیراً در جلسات مختلف تیم را از نظر تاکتیکی، روانی و بدنی بررسی کردیم. به نتایج خوبی رسیدیم و می‌دانیم که باید هم مشکلات کوچک و هم مشکلات بزرگ را حل کنیم تا بتوانیم تیم را همچون گذشته با قدرت آماده ادامه مسابقات کنیم. برای حل مشکلات بزرگ موشکافی مشکلات کوچک و بررسی آن‌ها بسیار اهمیت دارد و ما این را به خوبی می‌دانیم.

وی با اشاره به همبستگی موجود در سپاهان تصریح کرد: اتحاد، مهمترین فاکتور و نقطه مثبت تیم ما است. همبستگی خوبی بین کادرفنی، باشگاه و هواداران وجود دارد. ما به خوبی می‌دانیم باید برای قهرمانی مبارزه کنیم و به قهرمانی برسیم. به همین دلیل فشار زیادی روی تیم و مخصوصاً بازیکنان وجود دارد و همه باید این فشار را تحمل کنیم.

*تا روز آخر در کورس قهرمانی خواهیم ماند

مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به برخی انتقاد‌ها از عملکرد کادر فنی این تیم افزود: ما انتقاد را می‌پذیریم چرا که معتقدیم نباید به انتقادات پشت کرد. انتقاد راه رسیدن به موفقیت است از این رو هیچ راهی را که به موفقیت ختم می‌شود نادیده نمی‌گیریم و با تمام وجود از دیدگاه‌هایی که برای رسیدن به موفقیت وجود دارد استفاده می‌کنیم. با گفت‌وگو خیلی مسائل حل می‌شود و ما می‌خواهیم موفقیت را برای خود به ارمغان آوریم.

مرزبان با ابراز امیدواری از آینده تیم سپاهان گفت: من به آینده این تیم خوشبین هستم. کیفیت کاری و کیفیت بازیکنان و همبستگی موجود در اصفهان قطعاً به کمک ما می‌آیند. ما تا روز آخر در کورس قهرمانی خواهیم ماند. نباید از این نوسانات بترسیم چرا که در لیگ‌های پرفشار مثل لیگ ما گاهی نوساناتی پیش آمده و ممکن است تیم‌ها با بحران‌های کوچک رو به رو شوند. واقعاً قبول ۳ شکست پس از گذشت ۱۱ هفته از لیگ برای خودمان قابل پذیرش نیست. خیلی از این بابت ناراحتیم، اما فکر می‌کنم می‌توانیم این مشکل را حل کنیم.

وی بار دیگر با اشاره به نتایج اخیر تیمش، تاکید کرد: ما همچنان از نتایج تیم به دلیل شرکت در طول هفته‌های اخیر ناراحت هستیم و هنوز فرصت کافی برای جبران داریم لیگ پرفشار و سختی و بازی‌ها هر چند روز یکبار برگزار می‌شود از این رو به جز نتیجه باید به فکر سلامت بازیکنان، حفظ آمادگی بدنی آن‌ها و شرایط خوب و مثبت تیم باشیم. به همین دلیل ریکاوری برای ما خیلی اهمیت دارد.

*بازی با پرسپولیس در زمین بی طرف ناراحت کننده است

مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه از کورس قهرمانی جا نمی‌مانند تصریح کرد: همانطور که گفتم بازیکنان ما به دلیل میل به قهرمانی زیر فشار هستند؛ همه از این تیم توقع قهرمانی دارند و البته این توقع به جاست چراکه فصل قبل هم عملکرد خوبی داشتیم و مدعی قهرمانی بودیم به همین دلیل به توقعی که از ما به وجود آمده احترام می‌گذاریم و به این مبارزه ادامه می‌دهیم. ما خود را از رقبا جدا نمی‌دانیم و برای رسیدن به هدفمان که همان قهرمانی در لیگ برتر است تلاش می‌کنیم. بدون شک سپاهان با شرایطی که طی یکی، دو سال اخیر به وجود آورده به کسب سهمیه راضی نمی‌شود و تنها قهرمانی است که می‌تواند ما را راضی کند.

مرزبان در مورد بازی مقابل تیم پرسپولیس گفت: این واقعا ناراحت کننده است که دو تیم باید در زمین بی طرف بازی کنند. طبیعی است بازی‌های مهم با حساسیت رو به رو می‌شود. ما باید بتونیم این حساسیت‌ها را درک کرده و رفتارمان را حرفه‌ای‌تر کنیم. من این نوع مسائل را نمی‌پذیریم. تیم ما برای برگزاری یک بازی زیبا و البته برنده شدن مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود. هر دو تیم از بهترین‌های لیگ ایران هستند و به جای پرداختن به این مسائل زیباتر است خود را برای تماشای یک بازی در سطح اول فوتبال ایران آماده کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید