227202

بازیکنان استقلال پس پیروزی مقابل فولاد چه گفتند؟

دنیای معدن- در دیداری حساس از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از سد فولاد خوزستان گذشت و در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش دنیای معدن - در آخرین دیدار از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان بود که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید تا آبی‌های تهرانی با ۲۸ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول بایستند.

در پایان این بازی بازیکنان استقلال صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* مهدی مهدی‌پور

* فولاد خیلی تیم خوبی بود و خیلی خوب دفاع می‌کرد، ما می‌توانستیم با یک شوت از راه دور یا ضربه ایستگاهی به گل برسیم که این اتفاق هم افتاد. لطف خدا بود که توانستیم برای تیمم موثر باشم و این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم بود. خدا راشکر که توانستم با این گل به تیمم کمک کنم.

* به نظرم هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و تازه هفته دوازدهم است، نصف بیشتر لیگ باقی مانده و نه تیمی از کورس افتاده و نه تیمی قهرمان است، شرایط ما بالای جدول خوب است و باید این مسیر را ادامه دهیم. مسائل مالی را هم مسئولان دارند رسیدگی می‌کنند.

* درباره زمین تمرین هفته پیش پرسیدید و جواب دادیم، درباره زمین تمرین هم دارند پیگیری می‌کنند و شرایط زمین تمرین ما خوب نیست.

* امیرحسین حسین‌زاده

* به این برد برای اینکه خودمان را در کورس نگه داریم خیلی احتیاج داشتیم. فقط سه امتیاز برای ما مهم بود. بازی سخت و درگیرانه‌ای بود. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و دل هواداران را شاد کردیم.

* اگر لباسم را گرفته بود می‌توانستم به حرکت خودم ادامه بدهم، اما واقعاً نمی‌توانستم حرکت کنم، باید هر طور شده می‌ایستادم. کسی را ندیدم، اگر رد می‌شدم تمام بود و به دروازه‌بان می‌رسیدم.

* خدا را شکر شرایطم خوب است. کار‌هایی که از من خواسته می‌شود انجام می‌دهم. به امید خدا استقلال قهرمان می‌شود.

* زبیر نیک‌نفس

* سال گذشته خودم در فولاد بازی کردم. این تیم خیلی پرفشار و جنگنده بازی می‌کند و بازی با این تیم خیلی سخت است. سعی کردیم پا به پای حریف بجنگیم و بازی خودمان را انجام بدهیم. خدا را شکر با گل مهدی مهدی‌پور بردیم.

* سعی دارم هر چه کادرفنی می‌گوید و وظیفه‌‌ام را انجام بدهم. خوب بازی کردن وظیفه من است.

*نکونام چیز خاصی به من نگفت. برای رخصت گرفتن و سلام کردن نزد نکونام و کادرفنی فولاد رفتم. یک سال و نیم خوب در این تیم داشتم و خیلی خوشحال شدم که آنها را دیدم. برای‌ این مربیان آرزوی موفقیت دارم.

* رضا آذری

* امیدوارم آخر فصل برای هواداران عزیز قهرمانی را رقم بزنیم.

* مجیدی همیشه می‌گوید که رکورد اصلاً مهم نیست. هر تیمی آخر فصل جام را بالا ببرد، قهرمان می‌شود و به این رکورد‌ها چیزی نمی‌دهند.

* مجیدی در تمرینات شرایط بازیکنان را به خوبی زیر نظر می‌گیرد و هر کسی بیشتر زحمت بکشد با نظر کادر فنی در ترکیب قرار می‌گیرد.

* مدت‌ها بود چنین تیم همدلی نداشتیم و حالا به لطف آقا فرهاد و بزرگتر‌های تیم خیلی همدلی و یکدست هستیم. مطمئن هستم آخر فصل قهرمانی می‌شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید