227121

تارتار: هم ما و هم تراکتور دنبال ۳ امتیاز هستیم/ می‌دانم ورق بر می‌گردد

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: وقتی تیمی خوب بازی می‌کند جای نگرانی نیست و می‌دانم این ورق بر می‌گردد.

به گزارش دنیای معدن - مهدی تارتار در مورد دیدار ذوب آهن مقابل تراکتور در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‎خوانید

*طبیعتاً با توجه به شکست هر دو تیم در هفته قبل، آن‌ها در این هفته می‌خواهند به سه امتیاز بازی برسند و این بازی خیلی برای هر دو تیم اهمیت دارد. تیم ما با وجود ارائه یک بازی خوب موفق نشد مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد و بچه‌ها شرایط را کاملاً درک می‌کنند.

*در طول هفته از لحاظ فنی و روحی با بچه‌ها کار کردیم و فکر می‌کنم این بازی برای بچه‌های ما متفاوت خواهد بود. انگیزه‌ای که در بچه‌ها می‌بینم من را برای آینده امیدوار می‌کند. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و با تمرکز بالا سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

*محروم و مصدومی برای این بازی نداریم و همه بازیکنان شرایط خوبی دارند. مقداری یکی از بچه‌های ما آسیب‌دیدگی جزئی دارد که فکر می‌کنم جدی نباشد و مرتفع شود.

*هواداران‌مان از نتایجی که به دست آوردیم خیلی راضی نیستند. هر چند سال‌های گذشته ذوب‌آهن شرایط بدی داشته، اما از ما انتظار بیشتری وجود دارد. از هواداران می‌خواهم صبور بوده و نگران نباشند. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند جای نگرانی نیست و می‌دانم این ورق بر می‌گردد. از همین بازی فردا بچه‌ها نشان می‌دهند که توانایی هرکاری را دارند. امیدوارم هواداران صبور باشند و نگران نباشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید