225616

واکنش داور لیگ برتری به استقلالی بودنش

دنیای معدن- داوران لیگ برتر همواره با انتقادات طرفداران روبرو بوده‌اند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از خبرآنلاین؛ تورج حق وردی داوری لیگ برتری تجربه قضاوت دربی را دارد. او در دیداری که با برد قرمزها روبرو شد، کار قضاوت را برعهده داشت و در همان مسابقه علی کریمی را از زمین بازی اخراج کرد. البته وقتی حق وردی برای قضاوت دربی انتخاب شد پرسپولیسی ها به کمیته داوران حمله کردند و گفتند چرا داور استقلالی برای بازی انتخاب شده است. حق وردی که حالا داوری نمی کند در این باره می گوید: «بله. می گفتند من استقلالی هستم در حالی که آمار باخت های این تیم در زمانی که من داور بودم، بیشتر بود. قبل از دربی سال ۹۴ هم دو اشتباه داشتم. یک پنالتی اشتباه روی امید ابراهیمی در بازی ذوب آهن گرفتم. البته یکی هم در بازی پیکان بود که کارشناسان گفتند پنالتی نبود.»

تو درباره قضاوتش در دربی می گوید: «خوب بود و یکی از راحت ترین بازی هایی بود که سوت زدم. جزو معدود دفعاتی بود که دربی هفته آخر برگزار می شد. استقلال ششم بود و پرسپولیس نهم جدول.»

البته قلعه نویی بعد از آن بازی به حق وردی خیلی اعتراض داشت: «به من گفت بزرگوار برو یک بار دیگر فیلم بازی را نگه کن. بعد از آن بازی کارشناسان گفتند عملکرد من خوب بود.»

 

 

دیدگاهتان را بنویسید