227019

باشگاه استقلال به اتفاقات جدید مشکوک شد

دنیای معدن- تازه‌ترین صحبت‌های معاونت حقوقی باشگاه استقلال و شایعات موجود در فضای مجازی مشخص می‌کند نگرانی‌هایی در ارتباط با احتمال خرابکاری برای استقلال بوجود آمده است.

به گزارش دنیای معدن، باشگاه استقلال به اتفاقات جدید مشکوک شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: ضرب الاجل قطعی و جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تایید مدارک این دو باشگاه جهت صدور مجوز حضور در جمع تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا باعث شد مدیران باشگاه استقلال نسبت به برخی مسائل مشکوک شوند.

فرشید سمیعی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در این زمینه صحبت‌هایی انجام داد و گفت که این سوال برای باشگاه استقلال به وجود آمده که چطور در فصول گذشته لیگ قهرمانان آسیا مدارک باشگاه تایید می‌شده اما حالا امسال برای باشگاه استقلال مشکل به وجود آورده‌اند!

به یاد داریم در سال‌های گذشته باشگاه استقلال همواره در هفته‌های پایانی باقیمانده تا زمان صدور مجوز حرفه‌ای اقدام به تسویه حساب با طلبکاران خودش می‌کرد و در نهایت موفق می‌شد مجوز حرفه‌ای‌اش را دریافت کند. اما ظاهراً این بار شرایط با سالهای گذشته متفاوت است.

سمیعی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته ورود کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر رد کردن مجوز حرفه‌ای توسط کمیته بدوی فدراسیون بود! این مقام حقوقی در باشگاه استقلال صحبت می‌کند و می‌گوید مدارک امسال باشگاه استقلال در شرایطی کاملتر و بهتر از سال‌های گذشته تهیه و به فدراسیون ارسال شده بود و اگر مجوز زودتر از اینها صادر می‌شد اصلاً AFC هم به این موضوع ورود نمی‌کرد.

پخش شایعات در ارتباط با این موضوع حکایت از آن دارد که شاید موضوعات مربوط به در اختیار گرفتن «حق تبلیغات محیطی» باشگاه استقلال از فدراسیون و سازمان لیگ برتر باعث شده برخی از افرادی که در این باره تا پیش از این ذینغع بوده اند در این زمینه با مسئولان باشگاه استقلال اختلاف نظر پیدا کرده و در ارتباط با ارسال مدارک باشگاه استقلال شیطنت شده باشد.

البته همه اینها در حد شایعه و گمانه‌زنی است اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان حقوقی این مجموعه هرگونه احتمالی را در ارتباط با عدم صدور احتمالی مجوز حرفه ای باشگاه استقلال جدی تلقی خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید