226935

اخراج مهدوی کیا از تیم ملی امید

دنیای معدن- اخراج مهدوی کیا از تیم ملی امید منطقی ترین تصمیمی است که در فوتبال ایران باید اتخاذ شود و هنوز اتخاذ نشده است.

به گزارش دنیای معدن، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید که برخلاف چندین بازیکن از کشورهای مسلمان با لباس منقش به پرچم رژیم اسرائیل بازی کرد و عکس گرفت، در سایه لمپنیسم فراگیر در فوتبال ایران، به جای عذرخواهی به تهدید روی آورده است. 

مهدوی کیا که در تیم درجه دومی هامبورگ آلمان که افتخاری در این لیگ سطح پایین اروپایی ندارد چند سال بازی کرد، به سرمربی سالاری پس از بازیکن سالاری و مدیر فاسد سالاری در فوتبال کشور روی آورده است و عملا مردم ایران به به دورویی متهم می کند. 

مهدوی کیا با انتشار پستی نوشت: آرامش آنجاست که با آدمهای یکرنگ طرفی، که درباره این توهین بازیکن سابق تیم ملی به ملت ایران ذکر چند نکته ضروری است. 

مصادیق دوروی گسترده است، ازجمله وارد رابطه شدن با شخص ثالث برای کسی که خانواده دارد مصداق خیانت و دورویی است. پوشیدن لباس منقش به پرچم رژیم صهیونیستی و همزمان سرمربی گری در تیم ملی کشوری که توسط رژیم اسرائیل هر روز به حمله نظامی تهدید می شود، نخبگان علمی آن ترور می شوند و لابی گر اصلی برای اعمال فشار تحریمی بر مردم آن است، مصداق واقعی بی اصالتی، دورویی و خیانت است. و به همین دلیل اخراج مهدوی کیا از تیم ملی امید منطقی ترین تصمیمی است که در فوتبال ایران باید اتخاذ شود. 

در فوتبالی که در اوج مشکلات اقتصادی مردم سالانه دهها هزار میلیارد تومان خرج آن می شود تا مشتی فوتبالیست درجه 4 از بیت المال به نمایش های لاکچری و خیانت آمیز مشغول باشند، ظهور پدیده هایی مانند مهدوی کیا طبیعی است. 

در فوتبالی که ریاست فدراسیون فوتبال آن به شهاب عزیزی خادم سپرده شود نمی توان انتظاری بیش از این داشت و طبیعی است که کار به جایی برسد که مهدوی کیا به جای عذخواهی؛ که می تواند ناشی از غفلت باشد و وی پرچم رژیم اسرائیل را روی لباس ندیده باشد؛ به توهین به ملت خود و متهم کردن آنها به عدم یکرنگی روی بیاورد و مسئولان هم در سکوت به سهیم شدن در غنایم فوتبالی سرگرم باشند که به اسم ایجاد تفریح برای جوانان از بیت المال پرداخت می شود. 

 

دیدگاهتان را بنویسید