226906

مجیدی باز هم یک استقلالی را بُرد؛ پدیده تیم مورد علاقه‌ رمضانی

دنیای معدن- تیم فوتبال استقلال در دیداری برتر موفق شد در هفته یازدهم لیگ برتر پدیده مشهد را با ۳ گل شکست دهد.

به گزارش دنیای معدن - تیم فوتبال استقلال موفق شد در هفته یازدهم لیگ‌برتر بیست‌ویکم فوتبال ایران، با نتیجه ۳ بر صفر پدیده مشهد را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد. آبی‌پوشان با این برد ۲۵ امتیازی شدند و به بالانشینی خود در جدول لیگ فوتبال ایران ادامه دادند.

آخرین دیدار استقلال و پدیده به بازی برگشت این دو تیم در آخرین روز از بهار ۱۴۰۰ باز می‌گردد. شاگردان فرهاد مجیدی در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ و در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ بیستم، موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر پدیده مشهد را در ورزشگاه آزادی شکست دهند. در آن دیدار سیدمهدی رحمتی به همراه کادر فنی تمام استقلالی خود شامل محمد نوازی، علی سامره و اشکان نامداری به مصاف مجیدی آمدند که در پایان سرمربی آبی‌پوشان پیروز این نبرد بود. در آن مسابقه آرمان رمضانی و مهدی قایدی گلزنان استقلال بودند.

در دیدار دیشب دو تیم که با نتیجه ۳ بر صفر به نفع آبی‌پوشان به پایان رسید، فرهاد مجیدی مجدداً مقابل یک سرمربی استقلالی قرار گرفت. سیدداوود سیدعباسی که سابقه‌ی پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامهی خود دارد رو در روی مجیدی قرار گرفت و نتوانست عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد و بی‌حرف و حدیث تسلیم تیم سابق خود شد.

در این بازی علاوه بر جعفر سلمانی و رودی ژستد، پای آرمان رمضانی هم به گلزنی باز شد تا او در دومین بازی پیاپی به این تیم مشهدی گلزنی کرده باشد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بعدی لیگ برتر، در تاریخ چهارشنبه ۸ دی‌ماه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان تحت هدایت جواد نکونام برود.

 

دیدگاهتان را بنویسید