226894

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن؛ پنالتی جنجالی درست بود؟

دنیای معدن- کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر.

به گزارش دنیای معدن، ابراهیم میرزابیگی درباره قضاوت سیدمهدی سیدعلی در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: سیدعلی و کمک‌هایش تا لحظه پنالتی پرسپولیس مشکلی در قضاوت نداشتند، چون اتفاق خاصی نیفتاده بود.

وی ادامه داد: دقیقه ۲کمک داور در اعلام اوت به سود ذوب‌آهن اشتباه کرد و داور وسط به درستی توپ را به پرسپولیسی‌ها داد. در دقیقه ۱۳خطای بازیکن پرسپولیس به دلیل بی‌احتیاطی گرفته نشد. در دقیقه ۲۱آفساید بازیکن ذوب‌آهن گرفته شد و چون توپ به راحتی در اختیار حامد لک قرار گرفت، بهتر بود داور آوانتاژ می‌داد و اجازه نمی‌داد بازی متوقف شود. یک دقیقه بعد اخطار به مدافع ذوب‌آهن به درستی داده شد.

میرزابیگی عنوان کرد: در بیست و پنجمین دقیقه خطای امید عالیشاه به درستی گرفته شد. در دقیقه ۲۷ خطای بازیکن ذوب‌آهن درست بود.در دقیقه ۳۸اخطار به محمد شریفی سختگیرانه بود و بازیکن پرسپولیس نباید کارت زرد می‌گرفت.

این کارشناس داوری با اشاره به نیمه دوم یادآور شد: در دقیقه ۴۷ خطای پشت محوطه جریمه پرسپولیس سختگیرانه بود اما در دقیقه ۶۵ داور به سیدجلال حسینی بابت اعتراض به درستی اخطار داد.

میرزابیگی خاطرنشان کرد: اوج قضاوت سیدعلی در دقیقه ۸۵ بود که برای پرسپولیس پنالتی گرفت در حالی که خطایی رخ نداد و تصمیم داور در این صحنه درست نبود. در دقیقه ۹۰ مهدی ترابی و بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند، در صورتی که خطایی اتفاق نیفتاد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید