226811

یحیی گل محمدی به سیم آخر می زند؟ منتظر طوفان در پرسپولیس باشید

دنیای معدن- خبردار شدیم یحیی گل محمدی سرمربی فعلی پرسپولیس به شدت از دست گابریل کالدرون عصبانی و به قول معروف شکار است!

به گزارش دنیای معدن، گابریل کالدرون سرمربی پیشین تیم پرسپولیس که برای مدتها به عامل بسته شدن پنجره پرسپولیس تبدیل شده بود، دوشنبه شب گذشته در برنامه «فوتبال برتر» حضور یافت و در خصوص مجادله حقوقی خود با پرسپولیس اظهار نظر کرد. او در بخشی از صحبتهایش پرده از اتفاقی عجیب برداشت و گفت که مدیرعامل باشگاه دستور داده بود زمین تمرین پرسپولیس خیس بماند تا تیم او نتواند تمرین کند و...

اما یک جمله این مرد آرژانتینی حسابی یحیی گل محمدی را ناراحت و دلخور کرده است.

گابریل کالدرون لابه لای انتقاد از محمدحسن انصاری فرد خواسته یا ناخواسته عملکرد یحیی گل محمدی را نیز زیر سؤال برد و گفت: با این که من ۴ ماه تاخیر در دریافت دستمزد داشتم، همچنان علاقه‌مند بودم که ادامه کار بدهم. من خیلی خوشحال بودم از فضای تیم و بازیکنان و با بازیکنان رابطه بسیار خوبی داشتم و طرفداران هم فضای خیلی خوبی داشتند. من هدف گذاری کرده بودم که هم لیگ را برنده شوم و هم آسیا. به خاطر همین بود که من ۴ ماه ماندم چون علاقه داشتم به اهدافم برسم. اصل موضوع برای من پول نبود. من از هیئت مدیره خوشحال بودم چون من را می‌خواستند، بازیکنان با من ارتباط خوبی داشتند و من را می‌خواستند، هواداران همینطور و من هم کاملا متقاعد بودم که برای چهارمین بار می‌توانستم پرسپولیس را قهرمان کنم و هدف بزرگتری داشتم برای اولین قهرمانی آسیا اما متاسفانه اینطور نشد.

حالا یحیی گل محمدی این صحبت‌ها را به خودش گرفته است. اینکه پرسپولیس بعد از جدایی کالدرون توانست با هدایت سرمربی ایرانی با ۶۷ امتیاز و اختلاف ۱۴ امتیاز با تیم دوم جدول استقلال به قهرمانی برسد.

این درحالی بود که پرسپولیس با سرمربیگری گابریل کالدرون در نیم فصل اول با کسب ۳۰ امتیاز و اختلاف ۲ امتیازی با سپاهان اصفهان قهرمان نیم فصل شده بود.

همچنین پرسپولیس یحیی گل محمدی سال گذشته موفق شد با پشت سرگذاشتن السد، پاختاکور، النصر و قدرت‌های غرب آسیا با اقتدار به فینال لیگ قهرمانان رسید و بنابراین سرمربی ایرانی حالا حق دارد از صحبت‌های اخیر مرد آرژانتینی شاکی و عصبانی باشد.

بعید نیست در روزهای آتی، یحیی گل محمدی در مصاحبه ای توفانی جواب ادعای کالدرون مبنی بر قهرمان کردن پرسپولیس در آسیا را بدهد.

منبع: خبر ورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید